Karolina Kisły z awansem na head of strategy w Gameset

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Karolina Kisły z awansem na head of strategy w Gameset

Karolina Kisły, związana z Gamesetem od trzech lat, zostaje liderką zespołu sprzedaży i strategii.

Do obowiązków Karoliny Kisły należeć będą nadzór nad pracą zespołu sprzedawców i strategów oraz pozyskiwanie klientów, prowadzenie i nadzór merytoryczny wybranych projektów agencji oraz rozwijanie wiedzy z zakresu strategii w gaming marketingu w firmie. Dodatkowo Karolina zaangażowana będzie w reprezentowanie firmy na konferencjach, webinarach i w mediach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do Karoliny raportować będą Agnieszka Skuza (junior sales manager) i Jacek Pyszczek (sales manager) oraz trzy osoby, które dołączą do zespołu w wyniku prowadzonej aktualnie rekrutacji. Nowa head of strategy będzie bez zmian raportować do Piotra Bombola, chief strategy officera.

Karolina Kisły do Gamesetu dołączyła w 2019 roku, gdzie pełniła kolejno role business development manager i new business strategist. Karolina ma sześcioletnie doświadczenie w branży gaming marketingu, wcześniej zarządzała influencerami, projektami eventowymi i online oraz kampaniami marek nieendemicznych, które stawiały pierwsze kroki w komunikacji do graczy. Karolina jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij