Jet Line przygotował sprzedażowe pakiety ekranów DOOH

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jet Line przygotował sprzedażowe pakiety ekranów DOOH

Od teraz ekrany MORE, sieć cyfrowych ekranów DOOH od Jet Line, są dostępne także w wygodnych pakietach dopasowanych do potrzeb marketerów. 5 różnych pakietów dla różnych grup odbiorców: more BUSINESS, more SHOPPING, more HEALTH & BEAUTY, more ACTIVE i PREMIUM.

– Pakiety w naszej ofercie to nowość. Zdecydowaliśmy się wprowadzić do sprzedaży pakiety ekranów MORE, ponieważ wiemy, że czasem trudno samemu wybrać najlepsze miejsca dla swojego przekazu, zwłaszcza w mieście, którego nie znamy tak dobrze, jak własnego. A ponieważ nasze ekrany są już w sześciu największych miastach w Polsce, przygotowaliśmy 5 wygodnych zestawów, gotowych do użycia w komunikacji DOOH – mówi Beata Chojecka-Kuczek, zastępca dyrektora sprzedaży w Jet Line.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

MORE to pierwsza i jedyna taka sieć DOOH w miastach G6. Składa się z 300 ekranów LCD.

Jest obecna w Katowicach i miastach GOP, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie oraz Wrocławiu. Jednakowy wygląd, takie same parametry, minimalistyczny design, spójna sieć. Ekrany MORE to pomysł na cyfrową, dynamiczną komunikację z ludźmi w miastach: pieszymi, rowerzystami, tymi co biegają i jeżdżą na hulajnogach, z mieszkańcami i turystami.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij