Tadeusz Puchała nowym dyrektorem ds. sprzedaży w DHL Parcel

Do zespołu zarządzającego DHL Parcel Polska dołączył Tadeusz Puchała. Objął stanowisko dyrektora ds. sprzedaży, zastępując dotychczasową dyrektor tego pionu – Elżbietę Gorayską-Mytych.
O autorze
1 min czytania 2021-04-26

Nowy dyrektor ds. sprzedaży DHL Parcel uważa, że podstawą skutecznej strategii sprzedaży jest zaangażowany zespół oraz orientacja na wysoki poziom satysfakcji klientów. W biznesie kieruje się zasadą – zawsze o krok przed konkurencją. Główne cele, jakie stawia przed sobą na nowym stanowisku, to rentowne zwiększanie sprzedaży i zyskiwanie udziałów rynkowych.

Tadeusz Puchała to absolwent wydziału chemicznego Politechniki Gdańskiej oraz administracji Akademii Morskiej w Gdyni. Od ponad 21 lat jest związany ze sprzedażą – zarówno w strukturach centralnych, jak i regionalnych. W czasie swojej kariery zawodowej odpowiadał m.in. za tworzenie strategii cenowych, rozwijanie kanałów sprzedaży oraz budowanie zespołów sprzedażowych i dystrybucji. Kierował działaniami trade marketingowymi oraz realizacją projektów strategicznych, wdrażał nowe struktury organizacyjne i systemy bonusowe. Swoje doświadczenie zdobywał w wielu kanałach sektora FMCG, w tym przez blisko 15 lat w Grupie Żywiec S.A, będącej częścią globalnego koncernu Heineken.

Prywatnie jest pasjonatem książek i miłośnikiem sportowej rywalizacji oraz aktywnego spędzania wolnego czasu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj