Tigers wygrywa przetarg na obsługę Oriflame

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tigers wygrywa przetarg na obsługę Oriflame

Agencja Tigers wygrała przetarg na obsługę performance marki Oriflame. Współpraca trwa od 1. lutego z umową na rok.

Działania prowadzone są z polskiego profilu Oriflame. W zakres współpracy wchodzi: planowanie i wdrażanie kampanii performance, segmentacja klientów, analiza wyników oraz wsparcie działań wizerunkowych. Za prowadzenie działań odpowiada Maciej Frankowski z zespołem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Oriflame Holding AG to międzynarodowy holding kosmetyczny wywodzący się ze Szwecji i zajmujący się produkcją oraz dystrybucją kosmetyków, sprzedając je w systemie sprzedaży bezpośredniej. Firma działa na 60 rynkach i zrzesza ponad 3 miliony klubowiczów.

Tigers istnieje od 2015 roku i obsługuje takie marki jak: Motorola, Salad Story, Herbalife, Krowarzywa, Eduweb. W 2021 r. agencja przeszła całościowy rebranding (wcześniejsza nazwa - Social Tigers).

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij