Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Międzynarodowa publikacja „Rewolucja Covidowa w Modzie”

O autorze
1 min czytania 2021-04-27

„Fashion Industry Copes with Covid – 19. A Legal, Technological and Sociological Reflection” stanowi międzynarodową publikację pod redakcją dr hab. Marleny Jankowskiej Augustyn, prof. UŚ (Dyrektor Centrum Designu, Mody i Reklamy UŚ oraz dr hab. Mirosław Pawełczyk, prof. UŚ (Przewodniczący Koordynatorów Centrum). Książka stanowi kompleksowe stadium na temat sytuacji branży modowej w dobie pandemii Covid-19, składające się z 12 części i 39 rozdziałów. Publikacja powstała przy zaangażowaniu ponad 70 osób, w tym 45 autorów (łącznie z ponad 60 podmiotów, w tym kancelarii, uczelni i fundacji).

Przedstawiona w książce analiza oferuje omówienie wsparcia rządowego dla sektora kreatywnego w Polsce, Niemczech, Włoszech, Francji, Jersey, Wielkiej Brytanii, USA i Peru. W publikacji skoncentrowano się także na zagadnieniach z zakresu prawa własności intelektualnej, w tym użycia i ochrony określenia covid-19 w obiegu komercyjnym. Ponadto podniesiono również kwestie uwarunkowań w branży e-commerce. Część tekstów porusza również tematy pracownicze, w tym rozważania nad partycypacją pracowników sektora kreatywnego w związkach zawodowych, poruszona również została materia odmrożenia sektora modowego. Omówienie tego ostatniego zagadnienia było możliwe dzięki współpracy Śląskiego Holdingu Przemysłowego, który jest przykładem wdrożenia procedur prawnych w zakładach pracy zatrudniających ponad 500 pracowników bez jednego przypadku wewnątrzzakładowego zakażenia od marca 2020 r.

Nie zabrakło także tematów odnoszących się do kwestii zrównoważonej mody i designu, co niewątpliwie stało się jeszcze bardziej aktualne pod wpływem zmiany tempa życia oraz kształtowania się nowych oczekiwań i praktyk konsumentów. Ponadto rozważania prawnicze zostały uzupełnione o opis ich otoczenia technologicznego, społecznego, kulturowego czy psychologicznego, co przed wszystkim pozwala na szerszą analizę omawianych treści i nadaje nowy kontekst rozważaniom branżowym.

Publikacja miała oficjalną premierę na Fashion Supply Match 2021, 26 kwietnia, w Düsseldorfie. Więcej na ten temat znajduje się na stronie. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Premiera publikacji online odbędzie się na YouTube wraz z premierą muzyczną utworu „Further to go”, autorzy: Jacques Mario Gentil, Karen Guymer, wykonanie: Virgenia Purton, © 2020 Magesongs Publishing (ASCAP). Wyprodukowano przez Michael Zammit Airwaves Recording Studio, Melbourne, Australia

NowyMarketing jest patronem medialnym książki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się