Międzynarodowa publikacja „Rewolucja Covidowa w Modzie”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Międzynarodowa publikacja „Rewolucja Covidowa w Modzie”

„Fashion Industry Copes with Covid – 19. A Legal, Technological and Sociological Reflection” stanowi międzynarodową publikację pod redakcją dr hab. Marleny Jankowskiej Augustyn, prof. UŚ (Dyrektor Centrum Designu, Mody i Reklamy UŚ oraz dr hab. Mirosław Pawełczyk, prof. UŚ (Przewodniczący Koordynatorów Centrum). Książka stanowi kompleksowe stadium na temat sytuacji branży modowej w dobie pandemii Covid-19, składające się z 12 części i 39 rozdziałów. Publikacja powstała przy zaangażowaniu ponad 70 osób, w tym 45 autorów (łącznie z ponad 60 podmiotów, w tym kancelarii, uczelni i fundacji).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przedstawiona w książce analiza oferuje omówienie wsparcia rządowego dla sektora kreatywnego w Polsce, Niemczech, Włoszech, Francji, Jersey, Wielkiej Brytanii, USA i Peru. W publikacji skoncentrowano się także na zagadnieniach z zakresu prawa własności intelektualnej, w tym użycia i ochrony określenia covid-19 w obiegu komercyjnym. Ponadto podniesiono również kwestie uwarunkowań w branży e-commerce. Część tekstów porusza również tematy pracownicze, w tym rozważania nad partycypacją pracowników sektora kreatywnego w związkach zawodowych, poruszona również została materia odmrożenia sektora modowego. Omówienie tego ostatniego zagadnienia było możliwe dzięki współpracy Śląskiego Holdingu Przemysłowego, który jest przykładem wdrożenia procedur prawnych w zakładach pracy zatrudniających ponad 500 pracowników bez jednego przypadku wewnątrzzakładowego zakażenia od marca 2020 r.

Nie zabrakło także tematów odnoszących się do kwestii zrównoważonej mody i designu, co niewątpliwie stało się jeszcze bardziej aktualne pod wpływem zmiany tempa życia oraz kształtowania się nowych oczekiwań i praktyk konsumentów. Ponadto rozważania prawnicze zostały uzupełnione o opis ich otoczenia technologicznego, społecznego, kulturowego czy psychologicznego, co przed wszystkim pozwala na szerszą analizę omawianych treści i nadaje nowy kontekst rozważaniom branżowym.

Publikacja miała oficjalną premierę na Fashion Supply Match 2021, 26 kwietnia, w Düsseldorfie. Więcej na ten temat znajduje się na stronie. 

Premiera publikacji online odbędzie się na YouTube wraz z premierą muzyczną utworu „Further to go”, autorzy: Jacques Mario Gentil, Karen Guymer, wykonanie: Virgenia Purton, © 2020 Magesongs Publishing (ASCAP). Wyprodukowano przez Michael Zammit Airwaves Recording Studio, Melbourne, Australia

NowyMarketing jest patronem medialnym książki.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij