Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#JestTyleDoOdkrycia – rusza nowa kampania National Geographic

Kanał National Geographic rusza z kampanią #JestTyleDoOdkrycia i zachęca do poznawania świata zarówno poprzez pasjonujące dokumenty, jak i eksplorowanie swojej najbliższej okolicy. We współpracy z ekspertami, odkrywcami i podróżnikami kanał stworzył interaktywną mapę Polski.
O autorze
1 min czytania 2021-04-28

Odkrywanie jest ważną częścią życia dla 81% Polaków – wskazują badania przeprowadzone przez kanał National Geographic Polska w ramach kampanii #JestTyleDoOdkrycia. Okazuje się też, że pomimo powszechnego zamiłowania do egzotycznych akcentów, nasze dwa ulubione obszary odkryć to nowe miejsca w Polsce (39%) i środowisko naturalne (33%). Ponadto najpopularniejszymi dla Polaków sposobami na odkrywanie świata jest oglądanie filmów przyrodniczych (41%) oraz serii dokumentalnych (39%).

Kanał National Geographic Polska, przenoszący widzów do świata niezwykłych odkryć, w ramach kampanii #JestTyleDoOdkrycia pragnie wzmacniać pozytywne trendy zaspokajania lokalnej ciekawości poprzez eksplorowanie swojej najbliższej okolicy. Z tą myślą powstała interaktywna mapa Polski, na której oznaczono wybrane przez ekspertów, odkrywców i podróżników lokalizacje, stanowiące często ukryte atrakcje spoza utartych szlaków turystycznych na terenie naszego kraju.

I tak na mapie znajdziemy zarówno „perełki” poukrywane w centrach miast, wyróżnione ze względu na swój niepowtarzalny koloryt i klimat, jak i takie, o których dotychczas można było dowiedzieć się wyłącznie pocztą pantoflową. Na mapie znalazły się m.in. największy kaloryfer świata znajdujący się w Stąporkowie (woj. świętokrzyskie), kałuża na Placu Defilad w Warszawie czy kratery po uderzeniu meteorytów na przedmieściach Poznania. Dodatkowo podział wybranych miejsc na kategorie sprawia, że na mapie #JestTyleDoOdkrycia pasjonaci architektury, nauki, historii, technologii i przyrody mogą przebierać w propozycjach dopasowanych do swoich zainteresowań.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jednym z odkrywców zaangażowanych w akcję jest Robert Makłowicz, który nie tylko zamieścił swoje rekomendacje na mapie, ale i w swoim najnowszym odcinku oprowadził widzów po miejscach, wybranych w ramach akcji #JestTyleDoOdkrycia.

Poza popularnym podróżnikiem kulinarnym swoimi rekomendacjami dzielą się również Piotr Horzela, Radosław Gajda i Natalia Szcześniak (znani jako internetowy duet Architecture is a good idea) oraz Huyen Pham i Marcin Nguyen (z kanału Emce Kwadrat). Każdy z zaangażowanych w akcję odkrywców, podobnie jak Robert Makłowicz podzieli się kulisami wybranych odkryć na swoich kanałach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

National Geographic poprzez lokalną kampanię #JestTyleDoOdkrycia pragnie inspirować do poznawania świata po swojemu, odkrywania lokalnie i pielęgnowania w sobie ciekawości. Na antenie kanału ten cel realizowany jest poprzez fascynujące premiery m.in. serię „Pomysł na miasto”, nowy sezon „Przygód z Bearem Gryllsem” oraz produkcję „DNA maszyn”. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się