Barbora wybiera Resolution

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Barbora wybiera Resolution

Barbora, największy internetowy sklep spożywczy w krajach bałtyckich, nawiązuje współpracę z agencją Resolution.

Zadaniem Resolution jest wspieranie sprzedaży w e-sklepie oraz zbudowanie wizerunku marki, jako lidera w segmencie e-grocery. Prowadzone działania dla kampanii sprzedażowych i wizerunkowych obejmują m.in. radio, outdoor oraz online: SEM, display, social media i performance.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zarządzana przez Maxima Group platforma e-commerce Barbora, która w styczniu zadebiutowała na polskim rynku, zamierza rzucić wyzwanie takim graczom, jak m.in. Frisco.pl, Auchan Direct czy Carrefour.pl. W ofercie sklepu jest 11 kategorii produktów, od spożywczych, po artykuły codziennego użytku. Obroty marki w 2019 r. wyniosły 50 mln euro.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij