Mokate odświeża korporacyjną stronę internetową

Od 25 kwietnia działa odświeżona strona korporacyjna grupy Mokate. Najważniejsze zmiany to mocniejsze zintegrowanie witryny z e-sklepem i mediami społecznościowymi oraz stworzenie rozbudowanego centrum prasowego. Całość zmian przeprowadziła agencja interaktywna Euforia z Żor.
O autorze
1 min czytania 2014-04-25

Dzięki prostszej i intuicyjnej nawigacji, internauci łatwiej niż do tej pory trafią ze strony korporacyjnej do e-sklepu, w którym znajdą dokładne opisy i charakterystykę wszystkich produktów Mokate. – Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom zwiększymy ruch na stronie sklepowej. Teraz cała baza informacji na temat naszych wyrobów znajduje się tylko tam. Powielanie tych samych treści w obrębie witryny korporacyjnej i sklepowej, nie ma sensu – przyznaje Sylwia Mokrysz z zarządu Mokate S.A. – Zdecydowaliśmy się także na ograniczenie liczby wersji językowych z sześciu (polska, angielska, czeska, słowacka, rosyjska i węgierska) do trzech – polskiej, czeskiej i angielskiej. Cieszą się one zdecydowanie największą popularnością i to na ich rozwój chcemy postawić – dodaje. Ważną zmianą jest także połączenie strony korporacyjnej z profilami firmy w social media – m.in. z Twitterem, Facebookiem i LinkedIn, a także zaktualizowanie wszystkich treści i grafik.

Odświeżona witryna jest też zdecydowanie bardziej przyjazna dla przedstawicieli mediów – powstało bowiem rozbudowane centrum prasowe. – Wprowadziliśmy zakładkę z kontaktem dla mediów we wszystkich trzech wersjach językowych. Chcemy być jeszcze bardziej otwarci dla dziennikarzy, dlatego teraz będą oni mogli także pobrać z naszej strony wszystkie informacje prasowe, firmowe loga i magazyn „Mokate News” w wersji elektronicznej – mówi Paweł Sikora z Biura Prasowego grupy Mokate. Niezmiennie w dziale Aktualności/media publikowane będą najświeższe informacje dotyczące firmy, a także przegląd publikacji na temat Mokate z prasy regionalnej, branżowej i ogólnopolskiej.