Mokate odświeża korporacyjną stronę internetową

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mokate odświeża korporacyjną stronę internetową

Od 25 kwietnia działa odświeżona strona korporacyjna grupy Mokate. Najważniejsze zmiany to mocniejsze zintegrowanie witryny z e-sklepem i mediami społecznościowymi oraz stworzenie rozbudowanego centrum prasowego. Całość zmian przeprowadziła agencja interaktywna Euforia z Żor.

Dzięki prostszej i intuicyjnej nawigacji, internauci łatwiej niż do tej pory trafią ze strony korporacyjnej do e-sklepu, w którym znajdą dokładne opisy i charakterystykę wszystkich produktów Mokate. – Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom zwiększymy ruch na stronie sklepowej. Teraz cała baza informacji na temat naszych wyrobów znajduje się tylko tam. Powielanie tych samych treści w obrębie witryny korporacyjnej i sklepowej, nie ma sensu – przyznaje Sylwia Mokrysz z zarządu Mokate S.A. – Zdecydowaliśmy się także na ograniczenie liczby wersji językowych z sześciu (polska, angielska, czeska, słowacka, rosyjska i węgierska) do trzech – polskiej, czeskiej i angielskiej. Cieszą się one zdecydowanie największą popularnością i to na ich rozwój chcemy postawić – dodaje. Ważną zmianą jest także połączenie strony korporacyjnej z profilami firmy w social media – m.in. z Twitterem, Facebookiem i LinkedIn, a także zaktualizowanie wszystkich treści i grafik.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Odświeżona witryna jest też zdecydowanie bardziej przyjazna dla przedstawicieli mediów – powstało bowiem rozbudowane centrum prasowe. – Wprowadziliśmy zakładkę z kontaktem dla mediów we wszystkich trzech wersjach językowych. Chcemy być jeszcze bardziej otwarci dla dziennikarzy, dlatego teraz będą oni mogli także pobrać z naszej strony wszystkie informacje prasowe, firmowe loga i magazyn „Mokate News” w wersji elektronicznej – mówi Paweł Sikora z Biura Prasowego grupy Mokate. Niezmiennie w dziale Aktualności/media publikowane będą najświeższe informacje dotyczące firmy, a także przegląd publikacji na temat Mokate z prasy regionalnej, branżowej i ogólnopolskiej.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij