Na początku kwietnia br. marka adidas zaprezentowała nową odsłoną kultowego już modelu Stan Smith, którego cholewka Primegreen wykonana jest w 50% z materiałów pochodzących z recyklingu.
W ramach promocji obuwia – a także zachęcenia klientów do podejmowania proekologicznych wyborów – marka umieściła w swoich dwóch flagowych sklepach w Paryżu i Nowym Jorku nietypowe automaty do recyklingu plastikowych butelek. Każda osoba, która oddała wybraną przez siebie liczbę pustych butelek wykonanych z tworzyw sztucznych, otrzymywała kupon rabatowy na zakup ekologicznych Stan Smithów.
Zobacz również
Za realizację odpowiadała agencja LBB Online.
PS
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Adidas zaprezentował nową odsłonę swojego kultowego modelu obuwia Stan Smith – tym razem buty zostały wykonane ze skóry wytworzonej z grzybni.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Żabka Polska i Żywiec Zdrój podjęły strategiczne partnerstwo i podpisały list intencyjny, w którym deklarują wspólne działania na rzecz zamknięcia obiegu tworzyw sztucznych. Firmy rozpoczynają test przy użyciu EKOmatów – automatów do recyklingu plastikowych butelek.