Kultowy model adidas Stan Smith teraz jeszcze bardziej przyjazny środowisku

Kultowy model adidas Stan Smith teraz jeszcze bardziej przyjazny środowisku
Buty adidas Stan Smith przez dekady pozostawały niezmienne i dzięki temu dla wielu stały się wręcz ikoniczne. Teraz jednak nadszedł czas na zmianę – nie w tym, jak wyglądają, ale w tym, w jaki sposób są tworzone.
O autorze
1 min czytania 2021-04-07

Styl i ekologia łączą się w nowych butach adidas Stan Smith. A to wszystko dzięki cholewce Primegreen wykonanej w 50% z materiałów pochodzących z recyklingu, kultowa sylwetka jest teraz naprawdę ponadczasowa.

Nieskazitelny i klasyczny styl oraz troska o środowisko – to cechy charakteryzujące nowe adidas Stan Smith, które doskonale pokazują, czym są buty przyjazne naszej planecie.

Nowy model Stan Smith odzwierciedla założenia marki adidas, która zmierza do tego, by ograniczyć ilość plastikowych odpadów. Do 2024 roku adidas chce wykorzystywać tylko poliester pochodzący z recyklingu. Zmieniając swoje kultowe modele w zrównoważony sposób, robi jeden, ale ważny krok w kierunku czystszej przyszłości.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncepcje kreatywną odpowiada VMLY&R. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W marcu br. Greenpeace zaprezentowało swoją nową kampanię, która zwraca uwagę na palący problem plastikowych odpadów w Chile. W ramach inicjatywy organizacja za pomocą materiałów z tworzyw sztucznych odtworzyła zdjęcia satelitarne chilijskich cudów natury.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Francuski dom mody Hermès przechodzi niemałą rewolucję – marka ogłosiła właśnie, że stopniowo będzie odchodzić do produkowania torebek ze skóry na rzecz tych stworzonych z materiału na bazie grzybów.

PS3

W lutym br. dyrektor generalny Patagonii Ryan Gellert przedstawił plany marki na najbliższe kilka lat – popularny brand skupi się bardziej na naprawie i sprzedaży używanych ubrań, a mniej na produkcji nowych produktów.