Gdzie się podziały nasze wafelki? Wystartowała kampania marki Familijne

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Gdzie się podziały nasze wafelki? Wystartowała kampania marki Familijne

Gdzie się podziały nasze wafelki? Kto je zjada? Czy potrafią schrupać się same? Na te pytania odpowiadają autorzy najnowszej kampanii wafelków Familijnych. Opus B odpowiada za strategię, kreację i nadzór nad realizacją komunikacji 360.

Zadaniem postawionym przed agencją było odświeżenie wizerunku marki i przyciągnięcie uwagi młodszych konsumentów, przy zachowaniu rodzinnego charakteru Familijnych i podkreśleniu atrybutów produktu. Wafle Familijne są tak lekkie i pyszne, że nigdy nie kończy się na jednym. W efekcie znikają, sam nawet nie wiesz kiedy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Chcąc umocnić i uwspółcześnić wizerunek marki, w spocie telewizyjnym postanowiliśmy trochę rymować oraz wykorzystać nowoczesne w formie animacje – tłumaczy Joanna Schmeltz, creative director w Opus B.

Kampania telewizyjna rozpoczęła się 3 maja i swoim zasięgiem obejmie największe stacje telewizyjne. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją komunikacji 360 odpowiada Opus B. Spot wyprodukowało Lemon Studio, reżyserem jest Jakub Kossakowski. Postprodukcją i animacją filmu zajął się także Opus B.

Agencja odpowiedzialna jest także za przygotowanie KV oraz projekt i wdrożenie nowej strony internetowej marki.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij