TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Decathlon kontynuuje współpracę z MullenLowe MediaHub

Dom mediowy MullenLowe MediaHub nadal będzie wspierać mediowo Decathlon, koncentrując się na digitalu, działaniach lokalnych i wsparciu niestandardowych działań mediowych. Nowa umowa obejmuje również usługi z zakresu business inteligence.
O autorze
0 min czytania 2021-05-05

Historia współpracy MullenLowe MediaHub to ewenement na polskim rynku. Firmy współpracują od blisko dwóch dekad, zajmując dziś równolegle pozycje liderów w swoich branżach. Dom mediowy wspierał Klienta w transformacji digitalowej i procesie wejścia do świata eCommerce.

– MullenLowe MediaHub to sprawdzony i niezawodny partner. Doceniamy ich umiejętność dobrego rozumienie wyzwań marketera takiego jak Decathlon – nieustanne poszukiwanie nowych rozwiązań, ogromna elastyczność, szybkość reagowania i jakość serwisu – powiedział Wojciech Kozłowski, dyr. marketingu Decathlon.

Potwierdzona efektywność

MullenLowe MediaHub zdobyły wspólnie wiele prestiżowych nagród w konkursach takich jak Effie Awards, Mixx Awards. W 2020 roku były nagrodzone zostały kampanie:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Effie Awards 2020- nominacja dla kampanii Carbon Revolution
  • Mixx Awards 2020 Korona Skałek Polskich