Decathlon kontynuuje współpracę z MullenLowe MediaHub

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Decathlon kontynuuje współpracę  z MullenLowe MediaHub

Dom mediowy MullenLowe MediaHub nadal będzie wspierać mediowo Decathlon, koncentrując się na digitalu, działaniach lokalnych i wsparciu niestandardowych działań mediowych. Nowa umowa obejmuje również usługi z zakresu business inteligence.

Historia współpracy MullenLowe MediaHub to ewenement na polskim rynku. Firmy współpracują od blisko dwóch dekad, zajmując dziś równolegle pozycje liderów w swoich branżach. Dom mediowy wspierał Klienta w transformacji digitalowej i procesie wejścia do świata eCommerce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– MullenLowe MediaHub to sprawdzony i niezawodny partner. Doceniamy ich umiejętność dobrego rozumienie wyzwań marketera takiego jak Decathlon – nieustanne poszukiwanie nowych rozwiązań, ogromna elastyczność, szybkość reagowania i jakość serwisu – powiedział Wojciech Kozłowski, dyr. marketingu Decathlon.

Potwierdzona efektywność

MullenLowe MediaHub zdobyły wspólnie wiele prestiżowych nagród w konkursach takich jak Effie Awards, Mixx Awards. W 2020 roku były nagrodzone zostały kampanie:

  • Effie Awards 2020- nominacja dla kampanii Carbon Revolution
  • Mixx Awards 2020 Korona Skałek Polskich

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij