IQS powiększa piony badań i realizacji o nowe osoby

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
IQS powiększa piony badań i realizacji o nowe osoby

Wraz z początkiem maja br. pion badań IQS powiększył się o dwie nowe osoby. Są to Agnieszka Pluta i Urszula Dziekańska. Obie panie wcześniej pracowały w firmie Kantar. W IQS objęły stanowiska senior research consultant. IQS wzmacnia także dział realizacji badań, do którego dołączył Marek Michniok – doświadczony realizator, który pracuje na stanowisku specjalisty ds. realizacji badań.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Obie badaczki – Pluta i Dziekańska – wesprą ilościowo-jakościowy zespół badawczy, którym kieruje Marta Rybicka, senior business director.

Pluta z badaniami rynku związana jest od niemal samych początków branży badawczej. Posiada doświadczenie w realizacji i koordynacji zarówno projektów jakościowych, jak i ilościowych. Specjalizuje się we wszelkich typach badań ilościowych – zwłaszcza tych poświęconych innowacjom. Doradzała przy wprowadzaniu na rynek nowych produktów oraz nowych marek. Realizowała projekty głównie dla sektora FMCG. Specjalizuje się w badaniach dla rynku alkoholowego, ale posiada również doświadczenie w realizacji badań dla klientów reprezentujących branżę ubezpieczeniową, telekomunikacyjną oraz sklepy detaliczne.

Dziekańska jest badaczem jakościowym od 2002 roku. W IQS będzie rozwijać badania shopperowe. Specjalizuje się w badaniach sprzedaży i projektach in-store. Dzięki wieloletniej pracy w Krajowej Agencji Wsparcia Sprzedaży posiada gruntowną wiedzę na temat środowiska kupujących. Oprócz znajomości rynku detalicznego i wiedzy badawczej wyróżnia ją umiejętność komunikacji z działami sprzedaży i trade marketingu oraz budowania rekomendacji dla detalistów. Dziekańska równie dobrze porusza się w obszarze B2B, jak i B2C. Do tej pory przeprowadziła około1900 IDI, 550 FGI i stworzyła setki raportów. Jest autorką wielu wystąpień eksperckich.

Do działu realizacji badań, którym kieruje Kamil Wolski jako dyrektor Działu Operacyjnego, dołączył Marek Michniok.

Michniok posiada 14-letnie doświadczenie w realizacji badań różnych typów i metodologii. W IQS, jako specjalista ds. Realizacji Badań, będzie odpowiedzialny za realizację projektów ilościowych. Michniok doświadczenie zawodowe zdobywał w firmie Pentor. Pracował także dla Synovate koordynując realizację projektów krajowych i międzynarodowych. Ostatnie lata spędził w agencji 4P Research Mix, początkowo pełniąc obowiązki specjalisty realizacji badań ilościowych, następnie jako manager studia CATI, kończąc na stanowisku badacza.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij