Jedna Klasa wiele perspektyw w nowej kampanii BNP Paribas

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jedna Klasa wiele perspektyw w nowej kampanii BNP Paribas

Wystartowała kampania promocyjna programu stypendialnego Klasa Fundacji BNP Paribas. Działania przygotował zespół Opus B.

Klasa to autorski program stypendialny Fundacji BNP Paribas, skierowany do absolwentów szkół podstawowych, pochodzących ze wsi i małych miejscowości, będących w trudnej sytuacji materialnej. Przez 19 lat trwania programu skorzystało z niego blisko 800 młodych osób.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– To 800 życiorysów, którym Fundacja BNP Paribas pomogła wyrównać szanse edukacyjne. W naszej koncepcji postanowiliśmy wykorzystać ten kapitał i oprzeć naszą narrację na trzech prawdziwych bohaterach. Każdy z nich jest inny, czym innym się zajmuje, ma inne zainteresowania, ale wszyscy mają jeden wspólny motyw – ich historia zaczęła się w Klasie – tłumaczy Robert Kochan, senior copywriter w Opus B.

Opus B odpowiada za strategię, kreację oraz realizację działań ATL, BTL i digital. Część spotów TV będzie emitowana również w wersji dla osób niesłyszących.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij