Klasa to autorski program stypendialny Fundacji BNP Paribas, skierowany do absolwentów szkół podstawowych, pochodzących ze wsi i małych miejscowości, będących w trudnej sytuacji materialnej. Przez 19 lat trwania programu skorzystało z niego blisko 800 młodych osób.
– To 800 życiorysów, którym Fundacja BNP Paribas pomogła wyrównać szanse edukacyjne. W naszej koncepcji postanowiliśmy wykorzystać ten kapitał i oprzeć naszą narrację na trzech prawdziwych bohaterach. Każdy z nich jest inny, czym innym się zajmuje, ma inne zainteresowania, ale wszyscy mają jeden wspólny motyw – ich historia zaczęła się w Klasie – tłumaczy Robert Kochan, senior copywriter w Opus B.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Opus B odpowiada za strategię, kreację oraz realizację działań ATL, BTL i digital. Część spotów TV będzie emitowana również w wersji dla osób niesłyszących.