Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jedna Klasa wiele perspektyw w nowej kampanii BNP Paribas

Wystartowała kampania promocyjna programu stypendialnego Klasa Fundacji BNP Paribas. Działania przygotował zespół Opus B.
O autorze
0 min czytania 2021-05-05

Klasa to autorski program stypendialny Fundacji BNP Paribas, skierowany do absolwentów szkół podstawowych, pochodzących ze wsi i małych miejscowości, będących w trudnej sytuacji materialnej. Przez 19 lat trwania programu skorzystało z niego blisko 800 młodych osób.

– To 800 życiorysów, którym Fundacja BNP Paribas pomogła wyrównać szanse edukacyjne. W naszej koncepcji postanowiliśmy wykorzystać ten kapitał i oprzeć naszą narrację na trzech prawdziwych bohaterach. Każdy z nich jest inny, czym innym się zajmuje, ma inne zainteresowania, ale wszyscy mają jeden wspólny motyw – ich historia zaczęła się w Klasie – tłumaczy Robert Kochan, senior copywriter w Opus B.

Opus B odpowiada za strategię, kreację oraz realizację działań ATL, BTL i digital. Część spotów TV będzie emitowana również w wersji dla osób niesłyszących.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj