TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Grupa Orbico wybiera The Media Insight do obsługi 19 rynków

Dom mediowy The Media Insight, funkcjonujący w strukturach Mindshare Polska, wygrał przetarg na obsługę Grupy Orbico. Od maja br. agencja będzie odpowiedzialna za pełne skoordynowanie procesów marketingowych, wprowadzenie automatyzacji i szeroko pojęty consulting w obszarze digital.
O autorze
1 min czytania 2021-05-05

Współpraca dotyczy wszystkich 19 rynków, na których działa Grupa Orbico.

O wyborze The Media Insight zadecydowały bardzo dobre zrozumienie biznesu klienta oraz umiejętność dopasowania do niego niestandardowych rozwiązań marketingowych i komunikacyjnych.

– Naszym nadrzędnym celem jest dostarczanie innowacyjnych, często przełomowych rozwiązań, które dopasowane do potrzeb i specyfiki klienta, w efektywny sposób przyczyniają się do rozwoju jego biznesu. Cały czas pracujemy nad tym, aby nasza oferta była unikalna i wykraczająca poza standardy rynkowe. Cieszę się, że to podejście zostało docenione – komentuje Adrian Kawecki, CEO, Mindshare Polska.

– Podczas procesu przetargowego agencja potwierdziła nie tylko swoje szerokie kompetencje, ale również przedstawiła najatrakcyjniejszą i najlepiej dopasowaną ofertę do wymogów transformacji digitalowej, w której obecnie znajduje się Orbico Group. Wierzymy, że Mindshare stanie się naszym kluczowym partnerem w obliczu przyszłych wyzwań marketingowych – uzasadnia Justyna Pawlicka, group digital marketing & media manager w Orbico Group.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj