„Czas płynie, miłość jest wieczna!”: FOREO rusza z nową kampanią z okazji Dnia Matki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Czas płynie, miłość jest wieczna!”: FOREO rusza z nową kampanią z okazji Dnia Matki

Z łezką w oku wspominamy beztroskie dzieciństwo, kiedy kubek gorącego kakao i bajka na dobranoc czytana przez mamę potrafiły rozwiązać każdy problem. Z okazji zbliżającego się Dnia Matki FOREO chce uhonorować wszystkie mamy i rusza z kampanią pod hasłem „Czas płynie, miłość jest wieczna!”.

Mamy to pierwsze osoby, które wprowadzały nas w świat tajników pielęgnacji, pokazując przekazywane z pokolenia na pokolenie sekrety urodowe. Wiele z nich stosujemy do dziś. W związku z tym, z okazji kampanii przygotowanej na Dzień Matki, FOREO stworzyło ściągawkę, w której marka uwzględniła ulubione porady i triki kosmetyczne mam, nieco je odświeżając dzięki możliwościom, jakie dają nam nowe technologie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pełna lista porad znajduje się na stronie.

Ponadto, w ramach kampanii FOREO przygotowało wyjątkowe, ekskluzywne zestawy pielęgnacyjne, łączące bestsellerowe produkty marki, które ułatwią wybranie idealnego prezentu dla każdej Mamy. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij