#Poćwiczone. GetHero realizuje kampanię dla Żabki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
#Poćwiczone. GetHero realizuje kampanię dla Żabki

Specjalizująca się w influencer marketingu agencja GetHero przygotowała dla sieci sklepów Żabka kampanię zachęcającą do aktywności sportowej i kupna produktów wspomagających treningi. W akcję zaangażowali się m.in. znani sportowcy: Przemysław Saleta, Otylia Jędrzejczak i Robert Karaś.

Celem przygotowanej przez GetHero kampanii jest promowanie wiosennej aktywności na świeżym powietrzu. Akcja ma zachęcić do zakupu w sklepach sieci Żabka produktów wspierających wysiłek fizyczny – m.in. napojów izotonicznych i batonów proteinowych. Ma także budować wśród klientów świadomość, że Żabka to miejsce, które codziennie mijamy w drodze na każdy trening.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Udział w kampanii biorą znani sportowcy i osoby kojarzone z aktywnym stylem życia: Przemysław Saleta, Otylia Jędrzejczak, Robert Karaś, Joanna Jóźwik, Piotr Lisek, Łukasz Grzybowski, Ewa Szabatin, Krzysztof Golonka, Michał Dobrzycki czy Maja Kuczyńska. Każdy z zaproszonych twórców związany jest z inną dyscypliną.

Wspólnym elementem dla każdej kategorii jest zachęta, aby w drodze na trening odwiedzić najbliższy sklep Żabka i zaopatrzyć się w dostępne w nim produkty dla ludzi aktywnych. Wszystkie zdjęcia w kampanii zostały wykonane w technice clone photo, które mają symbolizować motywowanie samego siebie do podjęcia treningu i bicia kolejnych rekordów.

– W kampanię, którą mamy przyjemność realizować dla sieci sklepów Żabka, zaangażowali się influencerzy związani ze sportem, zdrowym trybem życia i różnymi formami aktywności fizycznej. Liczymy na to, że ich przykład pozwoli obudzić w klientach Żabki więcej energii i motywacji do ćwiczeń na świeżym powietrzu oraz przekona ich do wysiłku pozwalającego osiągać coraz lepsze wyniki, niezależnie od tego, jakiej dyscyplinie się poświęcają – mówi Agata Węckowska z agencji GetHero.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij