Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#Poćwiczone. GetHero realizuje kampanię dla Żabki

Specjalizująca się w influencer marketingu agencja GetHero przygotowała dla sieci sklepów Żabka kampanię zachęcającą do aktywności sportowej i kupna produktów wspomagających treningi. W akcję zaangażowali się m.in. znani sportowcy: Przemysław Saleta, Otylia Jędrzejczak i Robert Karaś.
O autorze
1 min czytania 2021-05-06

Celem przygotowanej przez GetHero kampanii jest promowanie wiosennej aktywności na świeżym powietrzu. Akcja ma zachęcić do zakupu w sklepach sieci Żabka produktów wspierających wysiłek fizyczny – m.in. napojów izotonicznych i batonów proteinowych. Ma także budować wśród klientów świadomość, że Żabka to miejsce, które codziennie mijamy w drodze na każdy trening.

Udział w kampanii biorą znani sportowcy i osoby kojarzone z aktywnym stylem życia: Przemysław Saleta, Otylia Jędrzejczak, Robert Karaś, Joanna Jóźwik, Piotr Lisek, Łukasz Grzybowski, Ewa Szabatin, Krzysztof Golonka, Michał Dobrzycki czy Maja Kuczyńska. Każdy z zaproszonych twórców związany jest z inną dyscypliną.

Wspólnym elementem dla każdej kategorii jest zachęta, aby w drodze na trening odwiedzić najbliższy sklep Żabka i zaopatrzyć się w dostępne w nim produkty dla ludzi aktywnych. Wszystkie zdjęcia w kampanii zostały wykonane w technice clone photo, które mają symbolizować motywowanie samego siebie do podjęcia treningu i bicia kolejnych rekordów.

– W kampanię, którą mamy przyjemność realizować dla sieci sklepów Żabka, zaangażowali się influencerzy związani ze sportem, zdrowym trybem życia i różnymi formami aktywności fizycznej. Liczymy na to, że ich przykład pozwoli obudzić w klientach Żabki więcej energii i motywacji do ćwiczeń na świeżym powietrzu oraz przekona ich do wysiłku pozwalającego osiągać coraz lepsze wyniki, niezależnie od tego, jakiej dyscyplinie się poświęcają – mówi Agata Węckowska z agencji GetHero.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj