Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Pudliszki z agencją Ancymony (Schulz)

Ancymony wygrały przetarg na stałą obsługę Pudliszek w zakresie social media.
O autorze
0 min czytania 2021-05-06

Pudliszki to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek spożywczych w Polsce, co roku pojawiająca się w prestiżowym rankingu Superbrands. Agencja Ancymony opracowała strategię komunikacji na Facebooku, która będzie osadzona w świecie marki, autentyczna, bliżej konsumenta i okraszona szczyptą humoru.

To nie pierwsza współpraca Ancymonów z Pudliszkami. W zeszłym roku agencja opracowała kreację kampanii pod hasłem „Tak od 100 lat smakują dobre chwile” z okazji setnej rocznicy istnienia marki na rynku. Kampania telewizyjna uzupełniona była działaniami digitalowymi.

Agencja odpowiada za obsługę, content i moderację profilu marki na Facebooku. Za media odpowiada Carat Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj