Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Radio Aviva FM pomaga w komunikacji wewnętrznej

Uruchomione w lutym internetowe radio dla pracowników Aviva FM okazuje się pomocnym narzędziem komunikacji wewnętrznej. Radio na razie nadaje godzinną audycję w piątkowe popołudnia. Można jej słuchać na żywo lub później odsłuchać nagranie.
O autorze
1 min czytania 2021-05-06

– W pandemii szukaliśmy nowych sposobów komunikowania się z naszymi pracownikami. Format radia trafił na swój czas, wzmacnia więź między pracownikami poprzez mniej formalną komunikację – mówi Klaudia Szymczak z zespołu komunikacji wewnętrznej w Avivie, pomysłodawczyni radia.

W każdej audycji występuje przedstawiciel jednego z zespołów Avivy i opowiada o pracy działu od mniej znanej strony.

– Nie chodzi nam o suche fakty i liczby, ale o ciekawostki pokazujące specyfikę pracy. Pytam też na przykład o niepowodzenia, z których można się teraz pośmiać – mówi Klaudia Szymczak.

Muzykę do audycji proponują pracownicy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Mamy przekrój od łagodnych ballad po rockowe brzmienia, dzięki czemu każdy możne usłyszeć muzykę, którą lubi – mówi Klaudia Szymczak.

Nazwę radia – Aviva FM – również wybrali w głosowaniu pracownicy spośród wielu przedstawionych wcześniej propozycji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Naszego radia słucha ten, kto chce i jest zainteresowany – na żywo z biura lub z domu, albo potem odsłuchuje nagrania. Monitorujemy liczbę słuchaczy i zakładamy dalszy rozwój radia, które wzbogaciło naszą komunikację wewnętrzną. Radio nie powstałoby bez naszych zespołów IT, dzięki którym działa bezpiecznie, bezproblemowo i nie obciążając nadmiernie sieci – dodaje Klaudia Szymczak.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się