Myśliwy, niedźwiedź i Pharrell Williams tworzą interaktywną książkę dla Tipp-Ex

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Myśliwy, niedźwiedź i Pharrell Williams tworzą interaktywną książkę dla Tipp-Ex

W nowej kampanii marki należącej do BIC Europe Group obok duetu znanego z reklam Tipp-Ex, czyli myśliwego i niedźwiedzia wystąpi Pharrell Williams. Internauci razem z celebrytą napiszą wyjątkową książkę.

Motywem przewodnim całej kampanii Tipp-Ex, lidera na europejskim rynku korektorów, jest możliwość wzięcia udziału w interaktywnej zabawie razem z autorem przeboju „Happy”. W ciekawie skonstruowanym mechanizmie promocji przeplatają się dwa światy – artystyczny dzięki charyzmatycznemu Pharrellowi oraz nieco humorystyczny i zabawny wykreowany za sprawą niezawodnych myśliwego i niedźwiedzia z reklam Tipp-Ex.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wymaż i napisz od nowa

Podstawowa idea akcji wydaje się być prosta: artysta razem z fanami będzie pisał interaktywną książkę na Facebooku, która będzie dostępna aż w pięciu wersjach językowych.

To jednak nie wszystko, z książki opisującej inspiracje twórcze muzyka – na kilka godzin przed premierą – za sprawą korektorów Tipp-Ex znikną tysiące słów. W ten sposób rozpocznie się wielka interaktywna przygoda z udziałem Pharrella Williamsa i pozostałych bohaterów, którzy będą podsuwać internautom pomysły na uzupełnienie luk w treści.

Po zakończeniu akcji książka zostanie wydana, a dochód ze sprzedaży przekazany dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji finansowej.

Myśliwy, niedźwiedź i Pharrell Williams

Marka Tipp-Ex stopniowo odsłaniała karty kolejnych etapów kampanii. Słynny duet Tipp-Ex 21 kwietnia za pośrednictwem Twittera i Facebooka ogłosił, że niedługo można spodziewać się wielkiego powrotu przygód myśliwego i niedźwiedzia. W sieci pojawił się też krótki filmik, który zwiastował powrót bohaterów Internetu z tajemniczą informacją, że tym razem nie będą sami.

Dziś swój udział w akcji zapowiedział Pharrell Williams i uruchomiona została strona projektu: www.tippex-socialbook.com.

Tipp-Ex jest liderem rynku korektorów w Polsce. Udziały marki sięgają 41,3% (Gfk Polonia, wartościowo, średnia za okres styczeń 2013 – grudzień 2013r.).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij