Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Karolina Pękalska awansuje w zespole Big Picture

Karolina Pękalska, z Big Picture związana od 2017 roku, awansuje na stanowisko senior consultanta. Łącząc kompetencje PR produktowego, influencer relations oraz obsługi korporacyjnej, będzie kierować komunikacją topowych marek FMCG, a także projektami Panasonic.
O autorze
0 min czytania 2021-05-10

W Big Picture, razem z zespołem, Karolina Pękalska prowadzi m.in. obsługę portfolio Panasonic. Od lat opiekuje się również portfolio Mondelez Polska (Milka, Oreo, belVita, Lubisie itd.), a także Barilla (w tym marką Wasa). Zgodnie z modelem Big Picture, prowadząc działania dla Klientów, Karolina łączy zarówno kompetencje z obszaru PR produktowego czy relacji z influencerami, jak i doświadczenie w PR korporacyjnym. Specjalizuje się w komunikacji marek spożywczych, beauty i w spektakularnych projektach z udziałem ambasadorów.

Na stanowisku senior consultant, które objęła w maju 2020 roku, Karolina będzie nadal rozwijać swoją ekspertyzę w budowaniu strategicznej komunikacji produktów. Jej praktyka i zespół FMCG mieści się w ramach szerszego teamu lifestyle, kierowanego przez Kamilę Kończak.