Łomża „W swoim tempie” – nowa kampania reklamowa marki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Łomża „W swoim tempie” – nowa kampania reklamowa marki

Łomża startuje z nową platformą komunikacji pod hasłem „W swoim tempie”. Kampania 360o rozpoczęła się 8 maja i potrwa do końca wakacji. Bohaterem reklam jest jeden z najlepszych polskich aktorów – Adam Woronowicz.

Platforma komunikacyjna „W swoim tempie” ma wyróżnić markę na rynku piwa oraz podkreślić jej regionalny charakter. Idea spotów reklamowych opiera się na lekkiej abstrakcji z przymrużeniem oka, a historie przenoszą nas w radosny czas z przyjaciółmi na łono kojącej natury.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– W nowej komunikacji Łomżą inspiruje do czerpania przyjemności z wolnych chwil w swoim tempie, jednocześnie podkreślając wyjątkową jakość naszego piwa uzyskiwaną dzięki nieśpiesznemu leżakowaniu. Naszym celem było stworzenie nie tylko wyróżnialnej reklamy, ale formatu, który będzie rozrywką dla naszych konsumentów – mówi Paulina Grodzińska, dyrektor marketingu Van Pur.

– Praca nad nową kampanią Łomży była dla mnie czystą przyjemnością. Cieszę się, że dzięki mojej skromnej osobie nowa platforma komunikacyjna Łomży ma szansę trafić do milionów osób w całej Polsce. Jestem przekonany, że powstanie ciąg dalszy i z niecierpliwością czekam na kolejną zabawną historię! – zdradził Adam Woronowicz, aktor, odtwórca głównej roli w filmach.

Kampania poprzedzona została wprowadzeniem na rynek nowej szaty graficznej opakowań ŁOMŻY, która podkreśla regionalny charakter piwa i tradycję jego warzenia. Zmianie nie uległa natomiast charakterystyczna zielona butelka, z którą konsumenci kojarzą markę od lat.

Za kreacje i produkcje filmów reklamowych we współpracy z Van Pur odpowiada agencja reklamowa Brasil Warsaw, producent filmowy Wojtek Pałys ( koproducent nominowanego do Złotej Palmy w Cannes filmu "Venus w futrze"), reżyser kinowych hitów Sam Akina („Mayday”), operator Piotr Sobociński, autor zdjęć do wielu uznanych polskich filmów (m.in. nominowany do Oscara „Boże Ciało"). Za obsługę social media marki odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia, a zakup mediów powierzono domowi Mediacom.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij