TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Goodyear stworzył e-magazyn dla fanów motorsportu

Goodyear przygotował niespodziankę dla fanów motorsportu oraz osób, które dopiero odkrywają tę niezwykłą dyscyplinę i stworzył wyjątkowy e-magazyn „GoRacing”, dzięki któremu będzie można poznać i lepiej zrozumieć filozofię najważniejszych wyścigów motorsportowych na świecie.
O autorze
1 min czytania 2021-05-10

Pierwsza edycja wyjaśnia, dlaczego Goodyear bierze udział w wyścigach, przybliża różnorodne wyzwania związane z wyścigami długodystansowymi i samochodami turystycznymi, a także obrazuje, w jaki sposób Goodyear współpracuje z zespołami wyścigowymi, aby osiągnąć sukces.

Od Le Mans po Nürburgring, od elektryzujących samochodów turystycznych po maratony wytrzymałościowe – dzięki Goodyear GoRacing możesz być na bieżąco przez cały sezon i poznać sekrety najważniejszych wyścigów motorsportowych na świecie.

– GoRacing to nasza odpowiedź na rosnące zainteresowanie motorsportem. W wygodnej elektronicznej formie będziemy dzielić się z czytelnikami najważniejszymi informacjami oraz ciekawostkami na temat najbardziej ekscytujących wyścigów motorsportowych na świecie. Może to być szczególne przydatne dla polskich kibiców, ponieważ w tym sezonie w Europejskiej Serii Le Mans (ELMS) w barwach zespołu WRT startuje Robert Kubica. Warto więc wiedzieć czym jest np. ELMS, WEC, a czym WTCR – powiedział Paweł Jezierski, group communications manager EEN.

Pierwszą edycję e-magazynu można przeczytać tutaj.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj