TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

More Bananas obchodzi V urodziny

Krakowska agencja już pięć lat pomaga firmom zwiększać zaangażowanie ich klientów, edukuje, doradza i projektuje pozytywne doświadczenia.
O autorze
1 min czytania 2021-05-11

– Właśnie dlatego najważniejszym punktem naszych urodzin, będzie dzielenie się wiedzą. Zapraszamy praktyków, właścicieli firm i specjalistów oraz pasjonatów marketingu – mówi Ania Ledwoń, creative owner w More Bananas.

Agencja zaczynała w 2016 od social media marketingu i do tej pory jest to główna sfera jej działania. Oprócz największych kanałów społecznościowych, jak Facebook czy Instagram, działa także na Pintereście, Twitterze, LinkedInie, TikToku i Clubhouse.

– „Bananowa wizja rozwoju” to w skrócie: być najbardziej efektywną, ale i kreatywną agencją reklamową w Polsce, która opiera swoje działania na szczerości i stałym podnoszeniu kompetencji pracowników, komunikując się żartobliwie, błyskotliwie, w oparciu o fakty, transparentnie, prostym językiem, ale z szacunkiem — podsumowuje Sławomir Nowak, CEO More Bananas.

Obecne specjalizacje agencji to także influencer marketing, aktywacje konsumenckie, kampanie reklamowe, audyty komunikacji, content marketing, copywriting, strategie komunikacji i digital strategy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Pięć lat doświadczenia dało nam kompetencje, aby realizować złożone projekty komunikacyjne, w tym komunikacji wewnętrznej oraz działania employer brandingowe. Klientom oferujemy także szeroko pojęty branding oraz custom publishing, analitykę social media, doradztwo i konsultacje oraz szkolenia – wylicza Mariusz Świątkowski, CVO w More Bananas.

Podczas konferencji przewidziano dwanaście prelekcji:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  1. Jak robić legendarne Stories z wydarzeń? (Piotr Siwiec)
  2. Piksel Facebooka – czy jest Ci potrzebny? (Zuzanna Frydel)
  3. Dlaczego mój sklep nie sprzedaje? O najczęściej popełnianych błędach w e-commerce (Dagmara Rogowska)
  4. Jak wykorzystać fenomen TikToka? (Wojtek Żywolt)
  5. Klientocentryzm i podejście human2human w komunikacji B2C 

    NowyMarketing logo
    Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
    Rozwijaj się

    oraz B2B? (Anna Ledwoń-Blacha)

  6. Podstawy personal brandingu na LinkedIn (Artur Ragan)
  7. Grywalizacja marketingu (Kuba Łowczowski)
  8. Social Media a zdrowie psychiczne – smutna strona Instagrama (Agata Patoła)
  9. Marka pracownika to twoja marka – dlaczego warto i jak praktycznie wdrożyć Employee Advocacy (Bartek Ziemiański)
  10. Monitoring mediów – korzyści dla marketera (Robert Sadowski)
  11. Zwrot ku naturalności w reklamie (Maciej Sowa)
  12. Instagram w czasach pandemii, czyli co reklamują dziś influencerzy podróżniczy (Anna Boczar).

Udział w konferencji to koszt 123 zł (z VAT). 30 pierwszych zarejestrowanych osób otrzyma specjalne zestawy konferencyjne, a na wszystkie czeka:

  • 5 premierowych e-booków autorstwa ekspertów More Bananas,
  • 30% zniżki na cały asortyment sklepu More Bananas,
  • 10% zniżki na usługi agencji,
  • rabaty od partnerów i klientów,
  • bananowe gadżety,
  • dostęp do eksperckiej grupy marketingowej na Slacku,
  • sesje networkingowe przed i po konferencji.

NowyMarketing jest patronem medialnym konferencji. Więcej informacji znajduje się na stronie.