Bakoma rusza z kampanią reklamową Twista

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Bakoma rusza z kampanią reklamową Twista

Za realizację kampanii „zero ściemy, 100% jogurtu” odpowiada agencja mediowa UM.

Firma Bakoma rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową jogurtu pitnego Twist. Celem akcji jest pokazanie m.in. nowego opakowania produktu. Akcja reklamowa prowadzona jest pod hasłem „Zero ściemy, 100% jogurtu”. Spoty kończą się mottem „Bakoma to tak naturalne”. Przekaz reklamowy kierowany jest głównie do aktywnych fizycznie, dbających o swoje ciało i zdrowie mieszkańców miast w wieku 16-49 lat, prowadzących aktywny tryb życia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Działania promocyjne obejmą telewizję, media digitalowe, w tym reklamy rich mediowe na smartfonach. Kreację spotu reklamowego przygotowała agencja Upside, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij