Firma Bakoma rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową jogurtu pitnego Twist. Celem akcji jest pokazanie m.in. nowego opakowania produktu. Akcja reklamowa prowadzona jest pod hasłem „Zero ściemy, 100% jogurtu”. Spoty kończą się mottem „Bakoma to tak naturalne”. Przekaz reklamowy kierowany jest głównie do aktywnych fizycznie, dbających o swoje ciało i zdrowie mieszkańców miast w wieku 16-49 lat, prowadzących aktywny tryb życia.
Działania promocyjne obejmą telewizję, media digitalowe, w tym reklamy rich mediowe na smartfonach. Kreację spotu reklamowego przygotowała agencja Upside, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024