Rąbnij Flaczki i rusz w miasto z drwalem Stefanem - Peppermint dla Agrovity

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rąbnij Flaczki i rusz w miasto z drwalem Stefanem - Peppermint dla Agrovity

„Rąbnij Flaczki i rusz w miasto z drwalem Stefanem” to nowa kampania reklamowa marki Agrovita (Arteta), stworzona przez agencję kreatywną Peppermint.

Kampania jest częścią strategii komunikacyjnej opracowanej dla marki Agrovita i produkowanych przez nią dań gotowych (np.: Flaki zamojskie, Fasola po bretońsku z boczkiem, itp.). Koncept kreatywny oparty jest na postaci prostolinijnego drwala Stefana, który podróżuje po polskich miastach i obśmiewa hipsterskie absurdy wielkomiejskiego życia. Na stronie www.jeszgdziechcesz.pl można towarzyszyć drwalowi Stefanowi w jego miejskiej podróży.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Chcieliśmy stworzyć taki rodzaj komunikacji, który za pomocą humoru odświeży wizerunek gotowych dań i sprawi, że zainteresują się nimi ludzie, którzy do tej pory nie zwracali na nie uwagi - mówi Marcin Piwnicki, dyrektor kreatywny w agencji Peppermint.

Działania reklamowe wpierają wprowadzenie nowej strategii marki Agrovita. - Kampania skierowana jest głównie do mężczyzn w wieku 18-30 lat, mieszkańców większych miast, studentów i młodych ludzi, którzy w pośpiechu codziennego życia nie mają czasu na przygotowanie sycącego i smacznego posiłku – mówi Bartosz Ponikło, Dyrektor ds. Marketingu w firmie Arteta, właściciela marki Agrovita. – Zaproponowana kampania w unikalny dla kategorii sposób realizuje nową platformę pozycjonowania marki, wyrażoną w claimie: „Jesz gdzie chcesz”.

Głównym elementem komunikacji jest kampania OOH (billboard, citylight, outdoor w metrze warszawskim). Towarzyszyć jej będzie kampania display’owa w Internecie przekierowująca na landing page marki www.jeszgdziechcesz.pl. Dodatkowym elementem kampanii będzie komunikacja w miejscu sprzedaży.

Zespół projektowy 2014/2015 rok: Łukasz Gujski – strategy director, Marcin Piwnicki – creative director, Łukasz Nosek – art director, Marta Krzemińska – account manager, Marta Spychalska – copywriter

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij