W ramach współpracy Remarkable Ones będzie świadczyć usługi doradztwa merytorycznego oraz kryzysowego w zakresie PR, a także odpowiadać za bieżące wsparcie Departamentu Komunikacji i Mediów PARP, w tym za przygotowywanie artykułów i materiałów prasowych, kontakty z mediami oraz obsługę wydarzeń medialnych.
Agencja będzie również świadczyć usługi zakupu powierzchni i czasu antenowego w polskich oraz zagranicznych mediach: prasie, portalach informacyjnych, stacjach telewizyjnych i radiowych oraz pośredniczyć we współpracy z liderami opinii, w tym influencerami.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Celem współpracy jest promocja programów i konkursów unijnych, za których wdrożenie odpowiada PARP.
Za realizację usług PR po stronie Remarkable Ones odpowiadać będzie Magdalena Mikulska oraz Kamila Potapiuk. Usługi zakupu mediów po stronie agencji koordynować będzie Tomasz Chełmecki oraz Piotr Kaczmarski z you will see, firmy ściśle współpracującej z Remarkable Ones.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024