FOREO jedną z 3 najpopularniejszych marek pielęgnacyjnych na świecie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
FOREO jedną z 3 najpopularniejszych marek pielęgnacyjnych na świecie

Rok 2020 FOREO zamknęło w wielkim stylu. Marka nie tylko wciąż się rozwijała, ale również mogła pochwalić się imponującą liczbą klientów – aż 20 milionów – którzy uwierzyli w urządzenia brandu i dołączyli do #FOREOFamily. Pierwszy kwartał 2021 marka może podsumować w równie spektakularny sposób. Eksperci z LookFantastic opracowali bowiem Skinfluencer Index, który poprzez algorytm wyłaniania najpopularniejsze na świecie marki produktów do pielęgnacji. FOREO Sweden znalazło się na… 3. miejscu tego raportu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zaszczytne 3. miejsce w kategorii „Most Popular Skincare Brands” („Najpopularniejsze marki pielęgnacyjne”) marce udało się zająć dzięki oszałamiającej ilości wyszukiwań w Google – aż 6,851,000 zostawiając inne znane marki kosmetyczne daleko w tyle.

– Chociaż jesteśmy dumni, że znaleźliśmy się w pierwszej trójce najpopularniejszych marek pielęgnacyjnych na świecie, nie jest to dla nas zaskoczeniem. FOREO jest znane z innowacyjności i wysokiej jakości produktów. Na świecie co 10 sekund sprzedaje się jedno urządzenie FOREO, ponieważ ludzie widzą w nich inwestycję. Najnowszy raport z FOREO na podium oficjalnie rozpoczyna „dekadę technologii kosmetycznej” i udowadnia, że przyszłość piękna to zdecydowanie innowacje i technologia  mówi Boris Trupcevic, CEO FOREO.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij