Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

PKObp.pl – nowy portal bankowy od K2

Agencja K2, w ramach stałej współpracy z PKO Bankiem Polskim, przygotowała serwis PKObp.pl. Serwisowi wyróżnia się łatwością użytkowania, minimalizmem i przejrzystością.
O autorze
1 min czytania 2012-08-22

Ilość informacji umieszczonych w serwisie zredukowano do minimum, postawiono na przejrzystość, bardzo oszczędne operowanie detalami i kolorem, który pojawia się tylko w obszarach wizerunkowych czy promocyjnych. Czysta, niemalże ascetyczna forma, pozwala maksymalnie wykorzystać potencjał nowej identyfikacji Banku.

Projektując nawigację skorzystano z doświadczeń zdobytych przy projektowaniu urządzeń mobilnych, które wymuszają prostotę obsługi. Nawigację oparto o duże przyciski. Zrezygnowano z tradycyjnego, rozbudowanego menu. W wyborze produktu pomagają filtratory – narzędzia, które dopasowują ofertę do osobistych preferencji Klientów i pozwalają porównać produkty między sobą.

– PKO Bank Polski, to bank, który posiada bardzo szeroką ofertę skierowaną do wszystkich grup klientów: młodzieży, osób starszych, firm i korporacji, po wyspecjalizowane produkty dla deweloperów i wspólnot mieszkaniowych, czy jednostek samorządów terytorialnych. Zaprojektowanie tak rozbudowanego portalu, było dużym wyzwaniem. – tłumaczy Maciek Lipiec, User Experience Director K2. – W branży finansowej brakuje innowacji. Większość serwisów bankowych jest do siebie podobna. Banki kopiują od siebie rozwiązania, ich serwisy są przeładowane informacjami, które przytłaczają użytkownika. Chcieliśmy pokazać nowe podejście do bankowości i stworzyć dla największego polskiego banku serwis, który będzie najprostszym portalem bankowym w Polsce – dodaje Maciej Lipiec.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Projekt przebadano prowadząc testy zadaniowe na prototypie (testy usability) i eyetracking projektów graficznych na grupie ponad 100 klientów. Większość badanych doceniło mimalistyczną formę i wysoko oceniło prostotę, przejrzystość i czytelność nowego serwisu.

Współpraca pomiędzy K2 a PKO Bankiem Poskim trwa od kwietnia 2011. W tym czasie wspólnie zrealizowano: kampanie sprzedażowe, projektowanie serwisu transakcyjnego dla dzieci SKO (sko.pkobp.pl/), serwis www dla raportu rocznego banku (www.pkobp.pl/raportroczny2011/). 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się