PKObp.pl - nowy portal bankowy od K2

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PKObp.pl - nowy portal bankowy od K2

Agencja K2, w ramach stałej współpracy z PKO Bankiem Polskim, przygotowała serwis PKObp.pl. Serwisowi wyróżnia się łatwością użytkowania, minimalizmem i przejrzystością.

Ilość informacji umieszczonych w serwisie zredukowano do minimum, postawiono na przejrzystość, bardzo oszczędne operowanie detalami i kolorem, który pojawia się tylko w obszarach wizerunkowych czy promocyjnych. Czysta, niemalże ascetyczna forma, pozwala maksymalnie wykorzystać potencjał nowej identyfikacji Banku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Projektując nawigację skorzystano z doświadczeń zdobytych przy projektowaniu urządzeń mobilnych, które wymuszają prostotę obsługi. Nawigację oparto o duże przyciski. Zrezygnowano z tradycyjnego, rozbudowanego menu. W wyborze produktu pomagają filtratory - narzędzia, które dopasowują ofertę do osobistych preferencji Klientów i pozwalają porównać produkty między sobą.

- PKO Bank Polski, to bank, który posiada bardzo szeroką ofertę skierowaną do wszystkich grup klientów: młodzieży, osób starszych, firm i korporacji, po wyspecjalizowane produkty dla deweloperów i wspólnot mieszkaniowych, czy jednostek samorządów terytorialnych. Zaprojektowanie tak rozbudowanego portalu, było dużym wyzwaniem. – tłumaczy Maciek Lipiec, User Experience Director K2. - W branży finansowej brakuje innowacji. Większość serwisów bankowych jest do siebie podobna. Banki kopiują od siebie rozwiązania, ich serwisy są przeładowane informacjami, które przytłaczają użytkownika. Chcieliśmy pokazać nowe podejście do bankowości i stworzyć dla największego polskiego banku serwis, który będzie najprostszym portalem bankowym w Polsce – dodaje Maciej Lipiec.

Projekt przebadano prowadząc testy zadaniowe na prototypie (testy usability) i eyetracking projektów graficznych na grupie ponad 100 klientów. Większość badanych doceniło mimalistyczną formę i wysoko oceniło prostotę, przejrzystość i czytelność nowego serwisu.

Współpraca pomiędzy K2 a PKO Bankiem Poskim trwa od kwietnia 2011. W tym czasie wspólnie zrealizowano: kampanie sprzedażowe, projektowanie serwisu transakcyjnego dla dzieci SKO (sko.pkobp.pl/), serwis www dla raportu rocznego banku (www.pkobp.pl/raportroczny2011/). 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij