Promocja aplikacji RadarSTOP na skrzyżowaniach przez przebranych za policjantów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Promocja aplikacji RadarSTOP na skrzyżowaniach przez przebranych za policjantów

DEM’a Promotion Polska na zlecenie firmy IMAGIS przeprowadziła 29.04.2014 nietypową akcję promującą nową aplikację RadarSTOP. Hostessy i Hości ubrani w stroje amerykańskich policjantów rozdawali ulotki na warszawskich skrzyżowaniach, informując kierowców i przechodniów o bezpłatnej aplikacji.

Akcja miała na celu promocję bezpłatnej aplikacji RadarSTOP, która ostrzega przed fotoradarami stacjonarnymi, kontrolami policji, wypadkami oraz korkami na polskich drogach. RadarSTOP jest do pobrania na smartfony z systemem Android ze sklepu Google Play oraz na telefony iPhone ze sklepu AppStore. Aplikacja ściśle współpracuje ze społecznością użytkowników nawigacji MapaMap, dzięki temu wszystkie zgłoszenia przesłane przez użytkowników aplikacji RadarSTOP są przekazywane użytkownikom nawigacji MapaMap i odwrotnie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nietypowe stroje i aktywność wzbudzały poruszenie wśród kierowców, a dzięki temu zainteresowanie akcją i samą aplikacją. Promocja w Warszawie miała charakter testowy, kolejnym etapem jest zrealizowanie takiej samej akcji w innych wytypowanych przez Klienta 7 miastach w Polsce.

Za przygotowanie i przeprowadzenie akcji z ramienia Dem’a Promotion Polska odpowiada Alicja Milewska, Dominika Kordek-Rokicka i Justyna Kunkel-Soszler.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij