Konkurs jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, jakie IAB Polska prowadzi już od lat. Jedną z inicjatyw związku jest tworzenie innowacyjnych programów studiów spełniających wymagania DIMAQ – międzynarodowego standardu kwalifikacji e-marketingowych, prowadzonego przez IAB Polska.
Celem konkursu jest zwrócenie uwagi studentów i absolwentów uczelni wyższych na potencjał marketingu internetowego oraz promocja internetu jako medium reklamowego. Konkurs otwarty jest także dla autorów prac studiów podyplomowych. Do udziału w nim zatem dopuszczone są prace magisterskie, licencjackie inżynierskie lub podyplomowe zakresu marketingu internetowego obronione w okresie od 1 stycznia 2016 do dnia 31 lipca 2021. Przesłane prace oceniać będzie jury, w skład którego wchodzą certyfikowani trenerzy DIMAQ.
Zobacz również
Nagrody
- Najlepsza praca magisterska: studia podyplomowe Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie
- Najlepsza praca dyplomowa licencjacka lub inżynierska: 4-dniowa Akademia DIMAQ Basic z egzaminem DIMAQ
- Najlepsza praca podyplomowa: 4-dniowa Akademia DIMAQ Professional z egzaminem DIMAQ
Harmonogram konkursu
- do 31.07.2021 – zgłaszanie prac
- 01.08.2021 – 16.09.2021 – I etap – wybór 15 najlepszych merytorycznie prac dyplomowych (w tym przynajmniej 3 prac magisterskich)
- 17.09.2021 – 01.10.2021 – II etap – ocena prac dyplomowych wyłonionych w I etapie Konkursu
- 05.10.2021 – ogłoszenie wyników
Szczegółowe informacje, regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy dostępne na stronie dimaquni.com
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Program Studiów Podyplomowych SGH Marketing Internetowy znajduje się na stronie www.marketing-internetowy.edu.pl/
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Program Akademii DIMAQ Professional znajduje się na stronie dimaq.pl/akademia-dimaq/4-dniowa-akademia-dimaq-professional/
Program Akademii DIMAQ Basic znajduje się na stronie dimaq.pl/akademia-dimaq/4-dniowa-akademia-dimaq-basic/
Organizatorzy: DIMAQ, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa
Patroni medialni: NowyMarketing, dlaStudenta.pl, studentnews.pl