Dziś ostatni dzień zdjęciowy spotu do pierwszej części kampanii – Łódź na weekend. W krótkim filmiku zobaczymy łodzian (prawdziwych, z krwi i kości), którzy pozdrawiają mieszkańców innych miast.
– Pisząc scenariusz i planując całą kampanię chcieliśmy osiągnąć coś, co wywoła uśmiech i wzbudzi emocje. Właśnie dlatego motywem przewodnim filmu jest gest pozdrawiania do kamery. Wydaje mi się, że kiedy widzisz kogoś, kto macha do ciebie, to automatycznie uśmiechasz się i czujesz się lepiej. Na spocie zobaczycie nie tylko fajne miejsca Łodzi, do których warto przyjechać na weekend. Przede wszystkim pojawią się w nim łodzianie, którzy tu mieszkają i tutaj chcą zostać: zwykli mieszkańcy, rozwijający pasje, uczący się od kilku i lat mieszkający od pokoleń – opowiada Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca w MOSQI.TO.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Podczas całej kampanii zostaną wyemitowane spoty weekendowe oraz pokazujące Łódź biznesową. Filmy reżyseruje łodzianin, Piotr Szczepański.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024