Na planie filmowym nowej kampanii Łodzi

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Na planie filmowym nowej kampanii Łodzi

Trwają ostatnie zdjęcia do spotu o Łodzi. Już 15 maja będzie można zobaczyć go w TVP i TVN, a bywalcy kin zobaczą materiał także przed seansami filmowymi. Scenariusz do spotów oraz całą kampanię wizerunkową Łodzi stworzyła agencja MOSQI.TO.

Dziś ostatni dzień zdjęciowy spotu do pierwszej części kampanii – Łódź na weekend. W krótkim filmiku zobaczymy łodzian (prawdziwych, z krwi i kości), którzy pozdrawiają mieszkańców innych miast.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Pisząc scenariusz i planując całą kampanię chcieliśmy osiągnąć coś, co wywoła uśmiech i wzbudzi emocje. Właśnie dlatego motywem przewodnim filmu jest gest pozdrawiania do kamery. Wydaje mi się, że kiedy widzisz kogoś, kto macha do ciebie, to automatycznie uśmiechasz się i czujesz się lepiej. Na spocie zobaczycie nie tylko fajne miejsca Łodzi, do których warto przyjechać na weekend. Przede wszystkim pojawią się w nim łodzianie, którzy tu mieszkają i tutaj chcą zostać: zwykli mieszkańcy, rozwijający pasje, uczący się od kilku i lat mieszkający od pokoleń – opowiada Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca w MOSQI.TO.

Zdjęcia z planu są autorstwa Bożeny Szmidt i Dark Frame.

Podczas całej kampanii zostaną wyemitowane spoty weekendowe oraz pokazujące Łódź biznesową. Filmy reżyseruje łodzianin, Piotr Szczepański.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij