Łódź Pozdrawia - nowa kampania promocyjna miasta

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Łódź Pozdrawia - nowa kampania promocyjna miasta

W połowie maja w największych polskich miastach pojawi się 200 wielkoformatowych billboardów zachęcających do odwiedzenia Łodzi. Kampanię promującą pod nazwą "Łódź Pozdrawia" przygotowała agencja kreatywna MOSQI.TO.

W 2014 roku zostaną przeprowadzone cztery kampanie promocyjne miasta:

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse
  1.  „Łódź kreuje - Centrum Przemysłów Kreatywnych” – kampania pokazująca potencjał mieszkańców, instytucji łódzkich, wydarzeń odbywających się w Łodzi, z którymi mieszkańcy Łodzi utożsamiają się i są dumni, prezentujące przemysły kreatywne, przykłady dobrych praktyk;
  2. „Łódź kreuje - promocja Łodzi gospodarczej” - kampania pokazująca różnorodność rynku pracy w sektorze nowoczesnych usług dla biznesu i możliwości osiągnięcia równowagi między życiem zawodowym i prywatnym;
  3. „Łódź na weekend – promocja oferty turystycznej Łodzi typu city break” - kampania pokazująca potencjał kulturalno – rozrywkowo – sportowy Łodzi oraz ofertę turystyki miejskiej typu city break.
  4. „Młodzi w Łodzi – kampania zachęcająca do studiowania w Łodzi” - pokazująca potencjał akademicki Łodzi oraz szeroką ofertę skierowaną do studentów. 

W ramach kampanii "Łódź na weekend" pozdrowienia skierowane będą do mieszkańców konkretnych miast m.in. „Fani Aerosmith z Łodzi pozdrawiają hejnalistów z Wieży Mariackiej", "Weekendy w Łodzi pozdrawiają poniedziałki w Poznaniu", „Nowa Piotrkowska pozdrawia Stare Miasto w Warszawie". Dodatkowo w samej Łodzi będą rozwieszone plakaty reklamujące Muzeum Sztuki i Pałac Poznańskiego.


W połowie maja zostanie również specjalna aplikacja na Facebooku z generatorem pozdrowień. Najlepsze zostaną umieszczone na kolejnych billboardach.

Kampanie obejmują spot promocyjny, spoty telewizyjne oraz radiowe, a także outdoor, prasę, ambient oraz działania online.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij