Łódź Pozdrawia – nowa kampania promocyjna miasta

W połowie maja w największych polskich miastach pojawi się 200 wielkoformatowych billboardów zachęcających do odwiedzenia Łodzi. Kampanię promującą pod nazwą "Łódź Pozdrawia" przygotowała agencja kreatywna MOSQI.TO.
O autorze
1 min czytania 2014-05-02

W 2014 roku zostaną przeprowadzone cztery kampanie promocyjne miasta:

  1.  „Łódź kreuje – Centrum Przemysłów Kreatywnych” – kampania pokazująca potencjał mieszkańców, instytucji łódzkich, wydarzeń odbywających się w Łodzi, z którymi mieszkańcy Łodzi utożsamiają się i są dumni, prezentujące przemysły kreatywne, przykłady dobrych praktyk;
  2. „Łódź kreuje – promocja Łodzi gospodarczej” – kampania pokazująca różnorodność rynku pracy w sektorze nowoczesnych usług dla biznesu i możliwości osiągnięcia równowagi między życiem zawodowym i prywatnym;
  3. „Łódź na weekend – promocja oferty turystycznej Łodzi typu city break” – kampania pokazująca potencjał kulturalno – rozrywkowo – sportowy Łodzi oraz ofertę turystyki miejskiej typu city break.
  4. „Młodzi w Łodzi – kampania zachęcająca do studiowania w Łodzi” – pokazująca potencjał akademicki Łodzi oraz szeroką ofertę skierowaną do studentów. 

W ramach kampanii „Łódź na weekend” pozdrowienia skierowane będą do mieszkańców konkretnych miast m.in. „Fani Aerosmith z Łodzi pozdrawiają hejnalistów z Wieży Mariackiej”, „Weekendy w Łodzi pozdrawiają poniedziałki w Poznaniu”, „Nowa Piotrkowska pozdrawia Stare Miasto w Warszawie”. Dodatkowo w samej Łodzi będą rozwieszone plakaty reklamujące Muzeum Sztuki i Pałac Poznańskiego.

W połowie maja zostanie również specjalna aplikacja na Facebooku z generatorem pozdrowień. Najlepsze zostaną umieszczone na kolejnych billboardach.

Kampanie obejmują spot promocyjny, spoty telewizyjne oraz radiowe, a także outdoor, prasę, ambient oraz działania online.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing