Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

IKEA ponownie wprowadza do sprzedaży tęczową torbę, z której dochód trafi do Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

IKEA ponownie wprowadza do sprzedaży tęczową torbę, z której dochód trafi do Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę
IKEA wprowadza do sprzedaży w Polsce limitowaną wersję tradycyjnej niebieskiej torby FRAKTA – wielokolorową torbę STORSTOMMA. Cały dochód z jej sprzedaży firma przekaże na 116 111 – telefon zaufania prowadzony przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę.
O autorze
1 min czytania 2021-05-17

17 maja, w Międzynarodowy Dzień Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii, w sieci IKEA do sprzedaży trafiła wielokolorowa torba STORSTOMMA. Produkt będzie dostępny we wszystkich sklepach stacjonarnych firmy w Polsce.

– Torba STORSTOMMA to produkt IKEA, który oprócz podstawowej funkcji, jest również symbolem szacunku dla osób LGBT+ oraz wsparcia otwartości. Szacunek i włączanie są częścią naszych wartości w IKEA. Każdy z nas jest ważny, każdy jest słyszany i wkład każdego się liczy. Sprzedaż toreb STORSTOMMA oznacza dla nas możliwość wsparcia oraz pomocy dzieciom i młodzieży narażonym na wykluczenie społeczne, we współpracy z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę, która prowadzi telefon zaufania dla dzieci i młodzieży – mówi Susanna Romantsova, Liderka ds. Różnorodności, Równego Traktowania i Kultury Przynależności w IKEA Retail w Polsce.

116 111 to bezpłatna, całodobowa, ogólnopolska linia pomocowa prowadzona od ponad 12 lat przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. Co 2 minuty Fundacja odbiera telefon od dziecka lub nastolatka, który jest w kryzysie i potrzebuje pomocy. Konsultanci 116 111 – telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży – odbierają ponad 60 000 połączeń rocznie i odpowiadają na blisko 13 tysięcy anonimowych wiadomości online.

– W 116 111 zależy nam na inkluzywnej postawie i komunikacji. Chcemy, aby każda młoda osoba czuła się akceptowana i wysłuchana, a różnorodność nie powodowała poczucia osamotnienia i dyskryminacji. Nasze doświadczenia pokazują, że osoby LGBT+ żyją w przeświadczeniu, iż mogą korzystać z pomocy jedynie w dedykowanych im miejscach. Według nas nie ma takiej konieczności – chcemy być ponad podziałami – dlatego do naszego telefonu zaufania może zadzwonić każde dziecko, każdy nastolatek i porozmawiać o tym, co dla niego trudne i ważne. W pandemii telefon dzwonił bez przerwy, a rozmowa z nami była często dla dziecka jedyną szansą na otrzymanie pomocy – tłumaczy Paula Włodarczyk, koordynatorka programów pomocy telefonicznej w Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Telefon zaufania dla dzieci i młodzieży działa głównie dzięki wsparciu sponsorów i indywidualnych darczyńców. Zakładany dochód ze sprzedaży toreb STORSTOMMA umożliwi odebranie dodatkowo nawet blisko 10 tysięcy połączeń od dzieci i młodych ludzi potrzebujących rozmowy o tym, co dla nich trudne i bolesne, a nie znajdujących rozwiązania i pomocy wśród najbliższych z ich otoczenia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing