TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Katarzyna Dorocińska stanęła na czele marketingu i komunikacji w 7R

Zarząd firmy 7R powołał Katarzynę Dorocińską na stanowisko head of marketing and communications. W ramach nowo utworzonej roli, Katarzyna pokieruje działem zaangażowanym w umacnianie wizerunku dewelopera na rynku nieruchomości przemysłowo-magazynowych w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2021-05-17

Do głównych wyzwań Katarzyny należy wypracowanie i wdrożenie nowej strategii marketingu i komunikacji dla marki 7R.

Katarzyna Dorocińska jest profesjonalistką z 25-letnim doświadczeniem w obszarze projektowania graficznego, PR i marketingu, które zdobywała w Polsce, Anglii i Rosji. Przed dołączeniem do 7R przez siedem lat pełniła funkcję dyrektora ds. komunikacji i marketingu w Colliers International w Warszawie, gdzie m.in. powołała i rozwinęła dział property marketingu. Kierowała zespołem odpowiedzialnym za przygotowanie strategii oraz kampanii marketingowych i komunikacyjnych Colliers, a także działania wspierające sprzedaż i budowanie marki osobistej ekspertów firmy. W 7R stanęła na czele działu marketingu i komunikacji, gdzie odpowiada za kreowanie i umacnianie wizerunku marki dewelopera oraz jego obiektów.

Z branżą nieruchomości Katarzyna związana jest od 2005 r. W pracy łączy szeroką wiedzę na temat sektora oraz umiejętności kreatywne, które doskonaliła m.in. jako Senior Designer w Colliers CRE w Londynie. Wcześniej związana była z branżą reklamową, w której zdobywała doświadczenie jako dyrektor kreatywny w moskiewskiej grupie Ascott, czy Senior Art Director w agencji LOWE GK. W swoich projektach kładzie silny nacisk na niestandardowe pomysły marketingowe, podążające za cyfrowymi trendami. Dąży do tworzenia zintegrowanych strategii marketingu i PR, skupiając się na wysokiej jakości treściach i digital marketingu.

– Dołączenie do 7R to ważny moment w mojej karierze, który traktuję jako bardzo ciekawą szansę na realizację kolejnych inspirujących projektów. Od lat obserwuję rozwój tego dewelopera na polskim rynku magazynowym i podziwiam drogę, którą firma przeszła, aby znaleźć się w top 3 graczy swojego sektora. Wykorzystam moją wiedzę i najlepsze doświadczenia, aby stworzyć unikalną w branży magazynowej strategię marketingową, opartą o wysokiej klasy działania komunikacyjne oraz brandingowe, z mocnym wykorzystaniem kanałów digital – mówi Katarzyna Dorocińska, Head of Marketing and Communications w 7R.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Katarzyna ukończyła warszawską Akademię Sztuk Pięknych, a w ubiegłym roku obroniła na tej samej uczelni doktorat w zakresie sztuk plastycznych, w dyscyplinie – sztuki piękne. Jest laureatką III edycji konkursu Top Woman in Real Estate w kategorii PR & Marketing.

Słuchaj podcastu NowyMarketing