Dwie nowe osoby dołączyły do zespołu Silver Agency

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dwie nowe osoby dołączyły do zespołu Silver Agency

Dynamiczny rozwój pierwszej w Polsce agencji marketingowej zorientowanej na komunikację do konsumentów 50+ spowodował, że do struktur agencji dołączyły dwie nowe osoby: Alicja Sielawa i Łukasz Fijałkowski.

Do zespołu Silver Agency dołączyła Alicja Sielawa na stanowisko senior account managera. Jest odpowiedzialna za obsługę obecnych klientów, rozwijanie współpracy z nowymi klientami agencji, a także współtworzenie unikalnych narzędzi komunikacji marketingowej skierowanych do grupy 50+.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Alicja Sielawa pracowała w agencjach IQ Marketing, Red8 Events, Streetcom zarówno w obszarze realizacji projektów, jaki i strategii marketingowej. Kompleksowo zajmowała się projektami komunikacji online oraz BTL. Zrealizowała kampanie dla takich marek, jak Żywiec Zdrój, Łowicz, Nikon, Vichy, Smakowita, Guinness, Somersby. Ma również doświadczenie poza agencyjne, m.in. współtworzyła portal dedykowany rekrutacji w branży IT, opracowała strategie komunikacyjne dla klientów indywidualnych i instytucji kultury.

Równolegle do zespołu dołączył Łukasz Fijałkowski, który objął stanowisko senior social media specialist. Jest odpowiedzialny za kreowanie wizerunku i komunikację marek, które chcą dotrzeć do klientów z pokolenia silver generation. Odpowiada również za rozwój influencer marketingu w grupie 50+.

Fijałkowski przeszedł z agencji Green Parrot, gdzie zajmował się kompleksową obsługą marek, influencer marketingiem, tworzeniem ofert i strategii komunikacji. Pracował między innymi dla: BNP Paribas, C&A, Papa John’s Pizza Polska, CEWE i CEWE FOTOJOKER, Grupa Scanmed i Aquaphor. Wcześniej w agencji BrainJuice prowadził komunikację social media dla Multimedia Polska, Ursa Polska, Raben i Mota-Engil Real Estate.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij