Dwie nowe osoby dołączyły do zespołu Silver Agency

Dynamiczny rozwój pierwszej w Polsce agencji marketingowej zorientowanej na komunikację do konsumentów 50+ spowodował, że do struktur agencji dołączyły dwie nowe osoby: Alicja Sielawa i Łukasz Fijałkowski.
O autorze
1 min czytania 2021-05-18

Do zespołu Silver Agency dołączyła Alicja Sielawa na stanowisko senior account managera. Jest odpowiedzialna za obsługę obecnych klientów, rozwijanie współpracy z nowymi klientami agencji, a także współtworzenie unikalnych narzędzi komunikacji marketingowej skierowanych do grupy 50+.

Alicja Sielawa pracowała w agencjach IQ Marketing, Red8 Events, Streetcom zarówno w obszarze realizacji projektów, jaki i strategii marketingowej. Kompleksowo zajmowała się projektami komunikacji online oraz BTL. Zrealizowała kampanie dla takich marek, jak Żywiec Zdrój, Łowicz, Nikon, Vichy, Smakowita, Guinness, Somersby. Ma również doświadczenie poza agencyjne, m.in. współtworzyła portal dedykowany rekrutacji w branży IT, opracowała strategie komunikacyjne dla klientów indywidualnych i instytucji kultury.

Równolegle do zespołu dołączył Łukasz Fijałkowski, który objął stanowisko senior social media specialist. Jest odpowiedzialny za kreowanie wizerunku i komunikację marek, które chcą dotrzeć do klientów z pokolenia silver generation. Odpowiada również za rozwój influencer marketingu w grupie 50+.

Fijałkowski przeszedł z agencji Green Parrot, gdzie zajmował się kompleksową obsługą marek, influencer marketingiem, tworzeniem ofert i strategii komunikacji. Pracował między innymi dla: BNP Paribas, C&A, Papa John’s Pizza Polska, CEWE i CEWE FOTOJOKER, Grupa Scanmed i Aquaphor. Wcześniej w agencji BrainJuice prowadził komunikację social media dla Multimedia Polska, Ursa Polska, Raben i Mota-Engil Real Estate.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj