Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Programmatic, RTM, reklama kontekstowa i na Facebooku – to tematy kolejnej edycji DIMAQ Voice Online

Zapraszamy na kolejne bezpłatne, wirtualne spotkanie dla entuzjastów digital marketingu. Majowa edycja DIMAQ Voice, który emitowany jest na platformie LiveWebinar, odbędzie się już 25 maja, w godzinach 15:00-16:30.
O autorze
2 min czytania 2021-05-18

Podczas dwudziestego pierwszego spotkania DIMAQ VOICE Online wysłuchamy trzech prelekcji. Wystąpią: Elżbieta Kondzioła z LOVEMEDIA, Martyna Jacewicz z KHS oraz Dagmara Kokoszka-Lassota z Magic Social Media. Podczas spotkania zostanie także ogłoszony konkurs, w którym do wygrania będzie bilet na Forum IAB 2021.

Prelekcja I, godz. 15:05:
„Czym jest programatyczny zakup reklamy i jak bezpiecznie wykorzystać jego możliwości.”
Elżbieta Kondzioła, online sales director LOVEMEDIA,sSzefowa Grupy Roboczej Programmatic przy IAB Polska

Programmatic umożliwia precyzyjne i efektywne targetowanie reklam internetowych, jednak z uwagi na otwarty charakter ekosystemu, wymaga stosowania zabezpieczeń w trakcie emisji. Podczas prelekcji zostanie przybliżony, zarówno początkującym jak i średnio zaawansowanym słuchaczom, ten model zakupu reklamy i jego możliwości.

Podczas prelekcji dowiesz się:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Jakie były wydatki na programmatic w Polsce i Europie?
  • Jak wygląda udostępnianie powierzchni w modelu programatycznym?
  • Jak zbudowany jest ekosystem programmatic?
  • Jakie zmiany zachodzą w dostępie do danych?
  • Na jakim poziomie jest bezpieczeństwo w automatycznym zakupie reklamy?

Prelekcja II, godz. 15:35:
„RTM czy marketing kontekstowy – jak nauczyć się rozróżniać te pojęcia”
Martyna Jacewicz, social media and digital manager, agencja KHS

Zaczniemy od teorii: czym jest RTM, a czym marketing kontekstowy. Jakie są między nimi podobieństwa i różnice? Następnie na konkretnych przykładach spróbujemy zrozumieć, kiedy mamy do czynienia z kontekstem, a kiedy działaniami real time. Prezentacja zakończy się wylistowaniem kilku pytań, które pozwolą w przyszłości łatwiej odróżniać RTM od innych działań marketingowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Podczas prelekcji dowiesz się:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Dlaczego ten temat jest ważny i kto najczęściej popełnia błędy w rozróżnieniu RTM od marketingu kontekstowego?
  • Czym jest real time marketing?
  • Czym jest marketing kontekstowy?
  • Jakie są podobieństwa i różnice między RTM a marketingiem kontekstowym?

Prelekcja III, godz. 16:05:
„Dlaczego Twoje reklamy na FB nie działają.”
Dagmara Kokoszka-Lassota, magic social media

Stawianie na reklamy na Facebooku nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem, podczas prelekcji zostaną zaprezentowane najczęściej popełniane błędy podczas tworzenia i prowadzenia kampanii oraz przedstawione rozwiązania, jak robić to dobrze.

Podczas prelekcji dowiesz się:

  • Jakie są błędne założenia dotyczące reklam na Facebooku?
  • Dlaczego czasami reklama nie działa, a kiedy reklama jest skuteczna?
  • Jak wykorzystać reklamy dla Twojego biznesu?

Weź udział w majowej edycji DIMAQ Voice Online i wygraj bilet na Forum IAB 2021! To 3-dniowe święto marketerów, które odbędzie się 8-10 czerwca w formie online. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie forumiab.pl/

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Link do bezpłatnej rejestracji jest TU.

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

Zostań prelegentem DV Online!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz.

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?

  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.