Sarna "Żaneta z Żor" w TIGER SHOW - rusza największa kampania w historii marki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Sarna

Tiger Show to najnowsza i największa w historii marki TIGER kampania reklamowa z postacią Tygrysa – znanego i rozpoznawalnego bohatera marki, który tym razem prezentuje się w roli showmana.

Głównym bohaterem kampanii, pełnej humoru w najlepszym wydaniu, jest Tygrys, który przedstawia i komentuje perypetie gości programu. W różnych życiowych momentach na drodze do sukcesu stanęło im zmęczenie, brak energii czy utrata koncentracji. Jednak dzięki Tigerowi odzyskali 100% swoich możliwości, co pozwoliło im z sukcesem zmierzyć się z codziennymi wyzwaniami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kolejną bohaterką Tiger Show jest „Żaneta z Żor” – nietypowa, czworonożna księgowa, która opowiada o problemach z koncentracją podczas trudnego dnia w pracy. Kiedy natłok obowiązków sprawił, że nie mogła już dłużej wydajnie pracować – pojawił się Tiger Mental, dzięki któremu odzyskała energię by móc efektywnie funkcjonować.

Najnowszy spot Tigera będzie obecny w największych stacjach telewizyjnych, na kanałach tematycznych oraz w serwisach VOD i You Tube.

 

  • Data rozpoczęcia emisji spotu: 05.05.2014
  • Agencja odpowiedzialna za kreację: Young & Rubicam
  • Dom Mediowy: Mindshare

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij