Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Sarna „Żaneta z Żor” w TIGER SHOW – rusza największa kampania w historii marki

Tiger Show to najnowsza i największa w historii marki TIGER kampania reklamowa z postacią Tygrysa – znanego i rozpoznawalnego bohatera marki, który tym razem prezentuje się w roli showmana.
O autorze
1 min czytania 2014-05-05

Głównym bohaterem kampanii, pełnej humoru w najlepszym wydaniu, jest Tygrys, który przedstawia i komentuje perypetie gości programu. W różnych życiowych momentach na drodze do sukcesu stanęło im zmęczenie, brak energii czy utrata koncentracji. Jednak dzięki Tigerowi odzyskali 100% swoich możliwości, co pozwoliło im z sukcesem zmierzyć się z codziennymi wyzwaniami.

Kolejną bohaterką Tiger Show jest „Żaneta z Żor” – nietypowa, czworonożna księgowa, która opowiada o problemach z koncentracją podczas trudnego dnia w pracy. Kiedy natłok obowiązków sprawił, że nie mogła już dłużej wydajnie pracować – pojawił się Tiger Mental, dzięki któremu odzyskała energię by móc efektywnie funkcjonować.

Najnowszy spot Tigera będzie obecny w największych stacjach telewizyjnych, na kanałach tematycznych oraz w serwisach VOD i You Tube.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Data rozpoczęcia emisji spotu: 05.05.2014
  • Agencja odpowiedzialna za kreację: Young & Rubicam
  • Dom Mediowy: Mindshare

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing