Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

More Bananas rozpoczyna współpracę z marką Get Dressed

O autorze
1 min czytania 2021-05-19

More Bananas od kwietnia 2021 zarządza działaniami marketingowymi w digitalu marki Get Dressed. Agencja wdroży szeroki wachlarz działań, od opracowania strategii komunikacji, przez strategię promocji, projektowanie materiałów graficznych, realizację kampanii reklamowych, prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych, audyt, konsultacje aktualnie istniejącej strony www, opracowanie contentu na bloga, redagowanie newslettera oraz tworzenie prezentacji dla inwestorów.

– W bogatej gamie działań dla Get Dressed, szczególnie cieszy nas perspektywa opracowania kompleksowej strategii komunikacji dla marki i oferowanych przez nią rozwiązań dla e-commerce, a także strategii promocji. Realizowaliśmy podobne projekty i efekty były przez klientów wysoko oceniane – tłumaczy Dominika Sierewicz, account manager w More Bananas.

Wśród zadań stricte digitalowych dominują projektowanie materiałów reklamowych, działania marketingowe na Facebooku oraz LinkedInie i osiąganie założonych zasięgów. Ponadto w obowiązkach krakowskiej agencji znalazła się realizacja kampanii Facebook & Instagram Ads, Linkedin Ads, Google Ads, a także prowadzenie działań content marketingowych na blogu oraz stronie firmy.

Get Dressed wprowadza na rynek System Wirtualnego Asystenta Stylu: wtyczkę do sklepów e-commerce, opartą na analizie algorytmów sztucznej inteligencji, rekomendującą konsumentowi kompletną stylizację, dopasowaną stylem do przeglądanego produktu, Inteligentny Showroom oraz aplikację mobilną GetDressed, skierowane do użytkowników, którzy dzięki tym narzędziom, będą mogli komponować gotowe zestawy z wykorzystaniem produktów partnerów, obecnych zarówno na stronie Showroomu, jak i w aplikacji.

– Nasz cel to komunikowanie innowacji z wykorzystaniem AI, która zwiększa sprzedaż, skraca ścieżkę zakupową i pozytywnie wpływa na customer experience. Działania marketingowe mają doprowadzić do pozyskania klientów komercyjnych, tj. firm odzieżowych, sprzedających odzież w sklepach online. Grupie odbiorców komunikowane będzie rozwiązanie, którego algorytm, na podstawie przeglądanego przez klienta asortymentu, dopasowuje i zaproponuje stylistycznie spójne pozostałe elementy outfitu, tworzące gotową całość. Wyzwaniem może być dotarcie i przekonanie do współpracy dużych graczy e-commerce – mówi Agnieszka Pałka, CEO, Get Dressed.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Get Dressed zdecydował się na współpracę z More Bananas po analizie oferty umieszczonej na platformie przetargowej. Za działania po stronie agencji odpowiadają: Dominika Sierewicz (account manager), Daria Bokowy, (social media specialist) przy wsparciu Pauliny Janowiec, (graphic designer) i Piotra Siwca (performance specialist).

Słuchaj podcastu NowyMarketing