Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Startuje druga edycja konkursu „ZOOprojektuj kampanię dla zwierząt”

O autorze
2 min czytania 2021-05-20

Po sukcesie pierwszej edycji konkursu „ZOOprojektuj kampanię dla zwierząt” nie mogło być inaczej. Organizatorzy ruszają z drugą edycją – tym razem graficy będą mieć za zadanie stworzenie projektu będącego wyrażeniem misji ZOO Wrocław i Fundacji ZOO Wrocław DODO. Do wygrania nagrody o wartości ponad 5 tys. zł.

ZOO i Fundacja wspiera 37 projektów ochrony ginących gatunków na całym świecie! Mapę projektów można znaleźć na stronie map.eaza.net/.

W ubiegłym roku wspólnie w ramach akcji przekazano 615 tysięcy złotych na ratowanie zagrożonych wyginięciem gatunków na całym świecie! Wspierane są pingwiny przylądkowe, których w naturze zostało zaledwie 2 procent. Chronione są myszojelenie (kanczyla srebrnogrzbietego), które okazały się szczęśliwe odnalezionym zaginionym gatunkiem; ratowane są przed kłusownikami pangoliny, najczęściej nielegalnie sprzedawane zwierzęta świata. I wiele, wiele innych…

– Mamy prawdziwy potop: degradacja środowiska naturalnego, jego zanieczyszczenie i wylesianie, nadmierna konsumpcja to zjawiska, które są już na miarę prawdziwej klęski. Współczesne ZOO to taka Arka Noego. Próbujemy przewieźć na bezpieczne wody tyle gatunków, ile się tylko da. A potrzebujących jest coraz więcej. Jesteśmy ze swoim wsparciem na 4 kontynentach – mówi Radosław Ratajszczak, Prezes ZOO Wrocław. – Tę misję trzeba promować. Jest ona także niezwykle istotnym elementem naszej edukacji. Szerząc wiedzę o zagrożonych gatunkach, uczymy postaw proekologicznych, zrównoważonej konsumpcji i rozumienia przyrody. Także tej wokół nas! – dodaje Ratajszczak.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dlatego potrzebny jest graficzny emblemat, swoisty logotyp, stanowiący wyrażenie tych wszystkich działań i wartości. Zachęceni sukcesem ubiegłorocznego konkursu, organizatorzy postanowili oddać to w ręce grafików.

Konkurs pod tegorocznym hasłem „ZOO i DODO na ratunek” rusza 18 maja. Rozstrzygnięcie nastąpi w połowie czerwca. Dzięki współpracy z AMS Polska, plakaty ze zwycięskim projektem pojawią się na 50 citylightach w dużych miastach w Polsce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Patronat nad konkursem objął Jacek Sutryk, Prezydent Wrocławia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W jury konkursu zasiadają:

  • Prof. Wojciech Pukocz – rektor Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu
  • Dr Paweł Napierała – Związek Polskich Artystów Plastyków
  • Mariusz Wszołek – zastępca dyrektora Instytutu Grafiki SWPS we Wrocławiu
  • Przedstawiciel AMS Polska
  • Karolina Bieniek, Prezes Fundacji Art Transparent
  • Joanna Gębal – Ilustratorka i graficzka
  • Radosław Michalski – dyrektor Biura Promocji Urzędu Miejskiego w imieniu Jacka Sutryka, Prezydenta Wrocławia
  • Radosław Ratajszczak – Prezes ZOO Wrocław
  • Anna Mękarska – Prezeska Fundacji ZOO Wrocław DODO

Partnerem konkursu jest Fundacja ArtNova.
Sponsorzy nagród: Centrum Handlowe Magnolia Park oraz RSvend sp. z o.o.

Laureat konkursu otrzyma nagrodę o wartości 5 240 zł (w postaci bonu zakupowego do CH Magnolia o wartości 3 tys. zł oraz 2 tys. zł od firmy RSvend w formie pieniężnej oraz dwie karty roczne do ZOO Wrocław).

Ubiegłoroczna edycja przerosła oczekiwania organizatorów. 151 osób zgłosiło 191 prac, z których zakwalifikowano do konkursu 174. Jury miało więc nie lada orzech do rozgryzienia. Ostatecznie zwyciężył plakat autorstwa Roberta Cybulskiego pt. „Zostańmy przyjaciółmi”.