Joanna Krupa została gwiazdą kampanii NEONET

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Joanna Krupa została gwiazdą kampanii NEONET

Sieć elektromarketów NEONET od lat konsekwentnie podkreśla znaczenie jakości obsługi i zrozumienia zróżnicowanych potrzeb Klientów. Teraz jeszcze dobitniej ilustruje to nowa kampania reklamowa, w której występuje prezenterka telewizyjna, modelka i aktywistka praw zwierząt – Joanna Krupa.

Głównym celem kampanii jest podkreślenie wysokiej jakości obsługi w sklepach NEONET, która w połączeniu z optymalnie dobranym asortymentem, dostępnym w sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym sprawia, że proces wyboru sprzętu staje się dla kupujących znacznie łatwiejszy i przyjemniejszy. Działania kampanijne to kolejny etap tworzenia przez NEONET dla Klientów wiarygodnej i przyjaznej przestrzeni zakupowej w segmencie elektroniki domowej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Zdecydowałam się na udział w kampanii marki NEONET, bo łączy nas dystans do siebie i empatia wobec innych. Spodobało mi się, że choć reklamy są zabawne, to jednocześnie dalekie od krzykliwości, takie po ludzku ciepłe. Podoba mi się to świeże podejście NEONETU – żeby na pierwszym planie był człowiek i jego potrzeby, a technologia im służyła, nie na odwrót. Wróżę więc tej marce dalsze sukcesy – mówi Joanna Krupa.

Wizerunek ambasadorki pojawi się nie tylko w reklamach TV i online, ale m.in. w niemal trzystu sklepach NEONET na terenie całej Polski.

– W centrum uwagi marki NEONET zawsze był klient. To nastawienie oddaje nasza główna platforma komunikacyjna „Porozmawiajmy o dobrych ofertach”, a nowa kampania twórczo ją rozwija. Cieszymy się z udziału pani Joanny Krupy, której energetyczny wizerunek pasuje do charakteru naszej marki. Jednocześnie jej oryginalny sposób komunikacji świetnie pokazuje, że w naszych sklepach każdy klient spotka się z profesjonalną obsługą, co pozwoli mu wybrać sprzęt najlepiej dopasowany do jego potrzeb – podkreśla Mieszko Sibilski, rzecznik prasowy grupy NEONET.

Kampania rozpoczęła się 20 maja br. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada agencja Opus B. Działania swoim zasięgiem obejmą szeroką paletę mediów, w tym stacje telewizyjne, platformy VOD, różnorodne nośniki online, POS, etc.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij