Dla Mamy zawsze pozostaniesz dzieckiem – artystka Irina Werning dla marki NIVEA

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dla Mamy zawsze pozostaniesz dzieckiem – artystka Irina Werning dla marki NIVEA

Na fanpage’u NIVEA zakończył się konkurs, który dostarczy wielu wzruszeń. Internauci udostępniali zdjęcia z dzieciństwa, a argentyńska artystka Irina Werning zrekonstruuje wybrane fotografie w teraźniejszości. Z okazji Dnia Matki odtworzone po latach zdjęcia przekazane zostaną mamom zwycięzców akcji

Matki uwielbiają oglądać zdjęcia swoich pociech, nawet gdy te zdążyły już dorosnąć. Dla nich zawsze pozostaną dziećmi. Dzięki NIVEA dorosłe już latorośle mogą podarować swoim mamom piękne wspomnienia z przeszłości w nowej zaskakującej formie. Z okazji swojego święta, Mamy otrzymają od marki bezcenny prezent – odtworzoną we współczesności fotografię, którą dobrze znają z rodzinnego albumu. Specjalizująca się w rekonstruowaniu rodzinnych wspomnień Irina Werning pieczołowicie odtworzy każdy szczegół nagrodzonych zdjęć.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Konkurs trwał do 29 kwietnia. By wziąć w nim udział, wystarczyło wgrać swoje zdjęcie z dzieciństwa w komentarzu pod postem konkursowym.

Na trzech zwycięzców czeka teraz profesjonalna sesja zdjęciowa z Iriną Werning. Akcję przygotowała agencja interaktywna 180heartbeats + JUNG v. MATT. Działania promocyjne obejmują landing page, kampanię teasująca i bannerową. 25 maja zostaje zaprezentowany materiał video o kulisach sesji z Iriną Werning, przygotowany przez agencję 180heartbeats + JUNG v. MATT we współpracy ze studiem produkcyjnym Onet.pl.

Irina Werning od 2011 roku realizuje autorski projekt ,,Back to the future”. Zestawia w nim zdjęcia z przeszłości z ich współczesnymi odpowiednikami. Przygotowuje je z udziałem tych samych bohaterów, dbając o każdy detal zarejestrowany na pierwowzorze. Dzięki współpracy z NIVEA argentyńska artystka po raz drugi przyjedzie do Polski. Rok temu realizowała w naszym kraju projekt fotograficzny z jedną z firm ubezpieczeniowych.

- Dbałość o ludzi jest wpisana w historię i charakter marki NIVEA, dla której ważna jest nie tylko pielęgnacja skóry, lecz także troska o najważniejsze, rodzinne wartości. Dlatego z okazji Dnia Matki podarujemy Mamom ich piękne wspomnienia oraz poczucie, że dzieci naprawdę się postarały – powiedziała Katarzyna Samotyjek, Junior Digital Communication Manager w NIVEA Polska.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij