Zdjęcie z przyszłości – aktywacja Prudential na Facebooku oraz w radiowej Trójce

Rozpoczęła się kolejna faza działań domu mediowego Starcom i agencji Next dla firmy ubezpieczeniowej Prudential. Nowy projekt realizowany jest w Programie 3 Polskiego Radia oraz na Facebooku.
O autorze
1 min czytania 2013-11-07

„Czas na przyszłość” to nazwa fanpage’a firmy ubezpieczeniowej Prudential prowadzonego na Facebooku od maja tego roku. Po głośnym projekcie fotograficznym Back to the Future realizowanym we współpracy z artystką Iriną Werning tym razem Prudential ogłosił konkurs „Zdjęcie z przyszłości” skierowany do rodziców i ich dzieci. Zadaniem uczestników jest wykonanie zdjęć dzieci w stylizacjach obrazujących to, kim chciałyby zostać w przyszłości.

Działania promocyjne firmy Prudential prowadzone są jednocześnie w Programie 3 Polskiego Radia. Na antenę powróciła audycja “Dzieci wiedzą lepiej”, która przybliża słuchaczom sposób postrzegania świata przez dzieci. W niezwykle ciekawy i zabawny dla dorosłych sposób odpowiadają one na poważne pytania stawiane przez dziennikarkę. Prudential jest sponsorem czterech kolejnych emisji programu w okresie 3 listopada – 8 grudnia br. Każda audycja dostępna będzie ponadto na fanpage’u i stronie www radiowej Trójki oraz na profilach społecznościowych firmy Prudential „Czas na przyszłość” (FB oraz YouTube).

Planowaniem działań i zakupem mediów do działań promocyjnych firmy Prudential zajął się dom mediowy Starcom. Autorem koncepcji, kreacji i aplikacji konkursowej jest agencja Next (grupa Starcom MediaVest).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj