Projekt polskiej marki Patrizia Aryton pt. „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” po raz drugi łączy Kobiety, które dzielą się z Polkami swoimi doświadczeniami. Firma, która świadomie zrezygnowała z kampanii z udziałem modelek, stawia na autentyczne historie opowiedziane przez nietuzinkowe bohaterki.
Zaangażowane społecznie, matki, partnerki sprawnie łączą funkcje businesswoman z rozwojem swoich pasji i życiowych przedsięwzięć. Celem kampanii jest nie tylko chęć inspiracji innych Kobiet do walki o swoje marzenia, ale też wzmocnienie ich pewności siebie oraz wiary we własne możliwości. Żyją w zgodzie ze sobą, przez co sprawnie mobilizują do działania różne jednostki by zmieniać otaczający świat. W wiosenno-letniej edycji na platformach komunikacyjnych marki swoimi historiami dzielą się Panie: Monika Lewandowska, Magdalena Sielska, Marta Jankowska, Daria Kuttene, Krystyna Włodarek.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Do drugiej odsłony kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” nieprzypadkowo zostały wybrane stylizacje oparte na dwóch kolorach. Zestawy ubrań w naturalnej kolorystyce przypominające włoskie cappuccino z kofeiną, która tak samo jak każda historia bohaterek pobudza do działania i poprawia nastrój. Odcienie brązu w połączeniu z bielą podkreślają szlachetny charakter pozujących Pań. Ten pierwszy opisywany jest jako kolor osób porządnych, niewyrachowanych i solidnych, co idealnie odzwierciedla życiorysy bohaterek akcji. Delikatna biel w symbolice uznawana jest za nowy początek, ale to także świadectwo transparentnych działań na rzecz społeczeństwa, którymi mogą pochwalić się wybrane Panie.
– Ten projekt to wymiana doświadczeń, wzajemna nauka oraz ogromny szacunek. Przy każdym spotkaniu z bohaterkami doceniam ich szczerość i zaangażowanie. Ich pełne emocji historie są dla mnie niezwykle ważne i cieszę się, że dzięki marce możemy je przekazać szerszej publiczności. Poprzez wywiady, rozmowy chcemy przekazać wartości, z którymi się identyfikujemy i wspieramy całym sercem. – opowiada Dyrektor Kreatywna Patrycja Cierocka-Szumichora.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Mając na uwadze rozpoczęte przez Dyrektor Kreatywną Patrycje Cierocką-Szumichorę zmiany w firmie, nowa kolekcja na sezon wiosna-lato 2021 marki Patrizia Aryton powstawała w duchu świadomego budowania garderoby. Tak samo jak w przypadku sezonu jesienno-zimowego wszystkie tkaniny były skrupulatnie weryfikowane, nie tylko pod względem autentyczności certyfikatów, ale też procesów pozyskiwania oraz całej produkcji. Od ponad 30 lat istnienia firmy na rynku mody jednym z głównych priorytetów była długowieczność produktu dostarczanego do Klientek. W kolekcji nie brakuje klasycznych garniturów w letnich odsłonach i kolorach, sukienek w oryginalne printy czy funkcjonalnych kombinezonów, które zbierają coraz większe grono wielbicielek. Uzupełnieniem stylowych propozycji są wygodne dresy w eleganckiej odsłonie, które w ostatnim okresie stały się alternatywą dla sztywnych uniformów. W połączeniu z jedwabną koszulą lub bluzką z lnianą marynarką stanowią nowoczesną interpretację dla dresscodu biznesowego.
Kolekcja wiosna-lato 2021 Patrizia Aryton jest dostępna w sklepach online oraz salonach marki w całej Polsce. W drugiej odsłonie kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” przedstawionych zostaje 5 sylwetek z inspirującymi bohaterkami. Wizerunki będą sukcesywnie pokazywane na kanałach społecznościowych marki Patrizia Aryton oraz będą komunikowane w salonach firmowych na terenie kraju.