Wielomiesięczna aktywacja konsumencka przygotowana w ramach idei #łaciaTY i JA rusza pod koniec maja. Jej celem będzie pokazanie szerokiego asortymentu serków oraz zainspirowanie konsumentów do kreatywnego wykorzystania produktów i urozmaicenia standardowych kanapek. Sercem działań reklamowych będzie serwis laciate.pl, wspierany kampanią banerową, kampaniami w social mediach, dodatkowymi aktywacjami “łaciaty i ja i chwile smakują lepiej” i “łaciaty i ja i czas coś przegryźć” oraz udziałem influencerów. Aktywacja będzie także wspierana kampanią TV.
– W ubiegłym roku wraz z Change Serviceplan wprowadziliśmy platformę #łaciaTY i Ja, która dała przestrzeń do wielu działań, zarówno digitalowych jak i ATLowych. Wiele aktywacji konsumenckich cieszyło się bardzo dużym powodzeniem i zaangażowaniem, zatem w tym roku zdecydowaliśmy się kontynuować działania platformowe wraz z autorami koncepcji – mówi Dorota Grabowska, kierownik działu marketingu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan, zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic, a organizacja sesji zdjęciowej i produkcja spotów jest po stronie Media Ready.