Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Globalna premiera formatu spotkań Lamborghini Drive Club w Polsce

O autorze
2 min czytania 2021-06-02

Między 9 i 10 czerwca br. na torze Silesia Ring odbędzie się pierwsze na świecie wydarzenie Lamborghini Drive Club. Uczestnicy zamkniętego spotkania będą mogli sprawdzić swoje umiejętności za kierownicą modeli marki o wyjątkowych specyfikacjach na torze oraz malowniczych drogach Dolnego Śląska i Opolszczyzny. Oficjalnym partnerem innowacyjnej formuły została aplikacja TikTok, zapewniająca relację z tego elitarnego spotkania.

Lamborghini Drive Club to zupełnie nowy format spotkań, który ma zapewnić uczestnikom jeszcze bardziej intensywne przeżycia z jazdy samochodem. Organizowane po raz pierwszy w Polsce wydarzenie pozwoli fanom motoryzacji poczuć emocje z dynamicznego przyspieszenia zapewnionego przez wyjątkowe silniki z zakładów w Sant’Agata Bolognese. Grupie kilkunastu klientów Lamborghini będzie towarzyszyć wykwalifikowana kadra instruktorska, która zapewni konieczne warunki bezpieczeństwa. Spotkanie odbędą się zgodnie z wymaganymi obostrzeniami sanitarnymi.

– Bardzo się cieszę, że to właśnie klienci z Polski jako pierwsi na świecie będą mogli wziąć udział w Lamborghini Drive Club – zaznacza Piotr Jędrach, dyrektor generalny Lamborghini Warszawa. – To kolejne potwierdzenie, że polski rynek pozostaje priorytetowym obszarem rozwoju dla marki. Wydarzenie zaprojektowaliśmy tak, by uczestnicy doświadczyli naszych samochodów jak nigdy wcześniej na torze oraz na trasie. Innowacyjną formułę potwierdza również fakt, że postanowiliśmy zarazem zawiązać współpracę z aplikacją TikTok. Zależało nam, by wszyscy polscy fani motoryzacji mogli zobaczyć, jak nasze samochody sprawują się na drodze, a TikTok jak żadna inna platforma pozwoli nam przedstawić dynamiczne DNA marki.

Wyjątkowe wrażenia ze sportowej jazdy

Wśród modeli, które zostaną udostępnione podczas Lamborghini Drive Club znalazły się Huracán EVO o mocy 640 KM oraz światowy bestseller – luksusowy SUV Urus, który będzie mógł potwierdzić swój sportowy charakter na torze. Na potrzeby spotkania sprowadzono pięć egzemplarzy Huracana EVO i dwa Urusy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wydarzenie jest organizowane na najnowszym torze wyścigowym w Polsce – Silesia Ring w Kamieniu Śląskim. Uczestnicy będą mogli wypróbować przyspieszenie na prostej o długości 730 metrów, doświadczyć wyścigowych emocji na głównej nitce toru liczącej 3 636 metrów oraz doskonalić wchodzenie w zakręty na przygotowanych krótszych odcinkach testowych. Drugą częścią spotkania będzie Road Tour – przejazd trasą wiodącą przez malownicze zakątki Śląska Opolskiego.

Format Lamborghini Drive Club przyjął formułę kameralną i zamkniętą, przeznaczoną dla kilkunastu polskich klientów marki. Wyjątkowy udział w wydarzeniu można było jednak wylicytować podczas XXIX Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Aukcja przeprowadzona na profilu toru Silesia Ring w okazjonalnym serwisie Allegro.pl wzbudziła spore zainteresowanie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Cieszę się, że Lamborghini Drive Club mógł zagrać z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Odzew ze strony fanów motoryzacji był tak duży, że ostatecznie suma zebrana na aukcji wniosła aż 12 tysięcy złotych – opowiada Piotr Jędrach. – Innowacyjna formuła spotkania nie zmienia faktu, że czuliśmy potrzebę dołączenia do tradycji wspierania największej orkiestry świata – dodaje.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się