Głównym celem kampanii jest budowanie świadomości i wizerunku IKP oraz powiązanych z nim e-usług oraz aplikacji mobilnej mojeIKP. Kampania ma dotrzeć do ogółu społeczeństwa, a jej efektem ma być wzrost liczby użytkowników platformy oraz aplikacji.
Fabryka Komunikacji Społecznej będzie odpowiadać za kompleksową realizację kampanii, a w tym: kampania w Internecie (display, search), współpraca z influencerami, realizacja kampanii w social mediach, przygotowanie i emisja artykułów sponsorowanych oraz przygotowanie 15” animacji do wykorzystania w Internecie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Organizatorem kampanii jest Centrum e-Zdrowia. Działania będą realizowane w III oraz IV kwartale 2021 roku.