Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg na promocję IKP

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg na promocję IKP

Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg na realizację kampanii informacyjno-edukacyjnej promującej Internetowe Konto Pacjenta oraz mobilną aplikację mojeIKP. W przetargu startowało 7 agencji.

Głównym celem kampanii jest budowanie świadomości i wizerunku IKP oraz powiązanych z nim e-usług oraz aplikacji mobilnej mojeIKP. Kampania ma dotrzeć do ogółu społeczeństwa, a jej efektem ma być wzrost liczby użytkowników platformy oraz aplikacji.

Fabryka Komunikacji Społecznej będzie odpowiadać za kompleksową realizację kampanii, a w tym: kampania w Internecie (display, search), współpraca z influencerami, realizacja kampanii w social mediach, przygotowanie i emisja artykułów sponsorowanych oraz przygotowanie 15” animacji do wykorzystania w Internecie.

Organizatorem kampanii jest Centrum e-Zdrowia. Działania będą realizowane w III oraz IV kwartale 2021 roku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij