TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marka U SMILE ruszyła z kampanią „Niewidoczna nakładka, widoczna różnica”

„Niewidoczna nakładka, widoczna różnica” – trwa kampania digitalowa polskiej marki U SMILE, która produkuje innowacyjne nakładki do korekcji wad zgryzu i pomaga pacjentom uzyskać wymarzony uśmiech.
O autorze
0 min czytania 2021-06-08

Od maja trwa ogólnopolska kampania digitalowa marki U SMILE pod hasłem „Niewidoczna nakładka, widoczna różnica”, której celem jest zbudowanie świadomości produktu oraz pozyskanie pacjentów, którzy chcą rozpocząć korekcję wad zgryzu w gabinetach stomatologicznych współpracujących z marką. Za strategię, kreację oraz zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard. W ramach kampanii Cut The Mustard przygotowała szereg kreatywnych publikacji do mediów społecznościowych (Instagram, Facebook) oraz materiały wideo sprofilowane pod konkretne grupy odbiorców jak młodzież, dorośli czy rodzice.