Marka U SMILE ruszyła z kampanią „Niewidoczna nakładka, widoczna różnica”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marka U SMILE ruszyła z kampanią „Niewidoczna nakładka, widoczna różnica”

„Niewidoczna nakładka, widoczna różnica” – trwa kampania digitalowa polskiej marki U SMILE, która produkuje innowacyjne nakładki do korekcji wad zgryzu i pomaga pacjentom uzyskać wymarzony uśmiech.

Od maja trwa ogólnopolska kampania digitalowa marki U SMILE pod hasłem „Niewidoczna nakładka, widoczna różnica”, której celem jest zbudowanie świadomości produktu oraz pozyskanie pacjentów, którzy chcą rozpocząć korekcję wad zgryzu w gabinetach stomatologicznych współpracujących z marką. Za strategię, kreację oraz zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard. W ramach kampanii Cut The Mustard przygotowała szereg kreatywnych publikacji do mediów społecznościowych (Instagram, Facebook) oraz materiały wideo sprofilowane pod konkretne grupy odbiorców jak młodzież, dorośli czy rodzice.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij