RTV EURO AGD w kampanii „Euro, Euro, Euro” stawia na emocje, nie tylko sportowe

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
RTV EURO AGD w kampanii „Euro, Euro, Euro” stawia na emocje, nie tylko sportowe

Z początkiem czerwca RTV EURO AGD wystartowało z nową kampanią reklamową, nawiązującą do mistrzostw Europy w piłce nożnej. Kampania pod hasłem „Euro, Euro, Euro”, koncentruje się na radości i pozytywnych doświadczeniach, jakich mogą dostarczyć klientom produkty elektroniczne oferowane przez sieć.

– Najbliższe miesiące dla wielbicieli sportu to czas wielkich emocji, nie tylko związanych z mistrzostwami Europy w piłce nożnej, ale również z igrzyskami olimpijskimi. W kampanii chcieliśmy się odnieść do tych wydarzeń i pokazać, jak nasze produkty mogą uprzyjemnić ten czas, zapewnić rozrywkę na najwyższym poziomie i ułatwić codzienne, rutynowe zadania, aby klienci mogli poświęcić się celebrowaniu przyjemności – stwierdza Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu, RTV EURO AGD. – W podobnej emocjonalnej narracji utrzymane były nasze ubiegłoroczne kampanie, przebiegające pod hasłem „Okazje na lepsze życie” – dodaje.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W spotach telewizyjnych marki pojawiają się po raz pierwszy zarówno znani celebryci, jak i osoby związane ze sportem: Magda Gessler, restauratorka i osobowość telewizyjna; Wiktoria Gąsiewska, aktorka i prezenterka; Mateusz Borek, dziennikarz sportowy, czy Krzysztof Golonka, mistrz świata trików piłkarskich. W spotach radiowych również usłyszymy komentatorów sportowych: Mateusza Borka i Dariusza Szpakowskiego.

– Naturalne było wprowadzenie w naszej kampanii wątków piłkarskich, stąd obecność w niej zarówno znanych dziennikarzy, jak i mistrza świata freestyle football – mówi Grzegorz Wachowicz. – Ale koncentrujemy się w niej przede wszystkim na emocjach, a każda z występujących osób, kojarzy się z dużymi emocjami. Chcemy pokazać, że wydarzenia sportowe mogą być okazją do przeżywania radosnych chwil, wspólnego spędzania czasu z bliskimi i przyjaciółmi, do świętowania. Jesteśmy marką, która kojarzy się klientom z bliskością i zaufaniem, a w tej reklamie pokazujemy także, że jesteśmy nowocześni, otwarci, dynamiczni, a produkty, które oferujemy zapewniają pozytywne doświadczenia – dodaje.

W kampanii wykorzystana została aranżacja piosenki „Futbol, futbol”, współautorstwa Jonasza Kofty i Leszka Bogdanowicza, wykonanej w 1974 r. przez Marylę Rodowicz podczas ceremonii otwarcia mistrzostw świata w piłce nożnej, a w głosowaniu zorganizowanym przy okazji Euro 2016 r. uznanej za piłkarski przebój wszech czasów. Nowa wersja utworu, pod tytułem „Euro, Euro, Euro”, odnosi się nie tylko do mistrzostw Europy w piłce nożnej, ale i do nazwy sieci.

Kampania jest przykładem zintegrowanych działań marketingowych 360 stopni, w których wykorzystywane są różne kanały dotarcia do konsumenta: ATL, BTL, social media, współpraca z influencerami powiązana z akcjami ambientowymi w sklepach oraz komunikacja w sieci własnej RTV EURO AGD na cyfrowych ekranach (DOOH).

Za koncept i realizację spotów telewizyjnych i radiowych odpowiedzialna jest agencja kreatywno-strategiczna Hypnotype, zrealizował ją dom produkcyjny Opus Film. Spoty telewizyjne reżyserował Marcin Dubiniec.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij